5
عضو کمیته نظارتی شماره ۳ شورای اسلامی شهر مشهد:

پیگیری ویژه طرح تفصیلی توس توسط شورای شهر مشهد

  • کد خبر : 3460
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
پیگیری ویژه طرح تفصیلی توس توسط شورای شهر مشهد
حسین حسامی، عضو کمیته نظارتی شماره 3 شورای اسلامی شهر مشهد مقدس اظهار داست: مطالبات مربوط به سایر دستگاه‌ها را نیز به تفکیک از طریق کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،طرح تفصیلی توس؛ حسین حسامی، عضو کمیته نظارتی شماره 3 شورای اسلامی شهر مشهد مقدس اظهار داست: مطالبات مربوط به سایر دستگاه‌ها را نیز به تفکیک از طریق کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر پیگیری خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از نیازهای مردمی، آسفالت معابر است، گفت: 30 میلیارد تومان اعتبار در قالب پروژه‌های زودبازده به بولوار شاهنامه اختصاص یافته که حدود 25 میلیارد تومان آن مربوط به آسفالت معابر با اولویت است؛ معابری که اولویت و اهمیت آن از سوی مردم و ساکنان بومی احصاء شده است.

حسامی در زمینه فرهنگسرای چهاربرج هم تصریح کرد: تجهیز فرهنگسرا حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پس از تکمیل و تجهیز در اختیار عموم مردم و اهالی قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به طرح تفصیلی نیز افزود: پیگیری‌های شورای ششم برای ابلاغ طرح راهبردی و طرح تفصیلی توس، خاص و بی‌سابقه بوده؛ طرح راهبردی ابلاغی وزارت کشور نتیجه و ثمره همین پیگیری‌های مستمر شورای شهر و کمیسیون ویژه توسعه و بهسازی توس است.

حسامی گفت: امیدواریم وزارت راه و شهرسازی و اداره کل این وزارتخانه در استان نیز پیگیری‌های لازم در این خصوص را داشته باشند و مشکلات اهالی برطرف شود.

بخوانید:  افزایش ۴۰ درصدی سرانه ورزشی مشهد در سال ۱۴۰۲

وی از پیگیری نصب تصاویر شهدا در بولوار شاهنامه و مطرح شدن این موضوع در کمیسیون فرهنگی شورای شهر خبر داد و گفت: در زمینه مسائل و معضلات اجتماعی نیز قرارگاه تحول اجتماعی با مصوبه شورای شهر شکل گرفته و یکی از محلات هدف این قرارگاه، بولوار توس و شاهنامه است.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=3460

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.