4
سخنگوی شورای شهر مشهد:

نگاه بین‌المللی در حوزه اقتصادی حاکم شود

  • کد خبر : 4272
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷
نگاه بین‌المللی در حوزه اقتصادی حاکم شود
اگر به دنبال رشد و توسعه اقتصادی در این شهر هستیم، باید رویکرد و نگاه بین‌المللی در حوزه اقتصادی داشته باشیم؛ البته باید توجه داشت، پیش‌نیاز این مهم، جلب اعتماد سرمایه‌گذار است.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،حوزه اقتصادی؛موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در گفتگویی با اشاره به انتصاب معاون و رئیس جدید سازمان اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری مشهد مقدس، اظهارکرد: شورای ششم از ابتدای فعالیت خود تاکنون، پیوسته تاکید جدی بر حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری داشته و مولفه‌ها و شاخصه‌های مختلفی را به عنوان نقشه راه برای این سازمان ترسیم نموده است.

وی گفت: یکی از محوری‌ترین رویکردها، جذب سرمایه‌گذاری خارجی است؛ اگر شعار مشهدالرضا(ع)، جهانشهر برکت و کرامت را برای این دوره از مدیریت شهری برگزیدیم، یکی از زمینه‌های تحقق آن، معطوف به حوزه اقتصادی است.

حاجی‌بگلو با بیان اینکه اگر به دنبال رشد و توسعه اقتصادی در این شهر هستیم، باید رویکرد و نگاه بین‌المللی در حوزه اقتصادی داشته باشیم، افزود: البته باید توجه داشت، پیش‌نیاز این مهم، جلب اعتماد سرمایه‌گذار است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به قانون درآمدهای پایدار، تصریح کرد: با تصویب و ابلاغ این قانون، مسئولیت سازمان اقتصادی و سرمایه‌گذاری دشوارتر شده است؛ برای جبران درآمدها باید به شیو‌ه‌های نوین مالی روی آوریم و رویه‌های جدید در دستورکار قرار گیرد.

حاجی‌بگلو با تقدیر و تشکر از زحمات دوساله «محمود عیدی»، معاون سابق شهردار و رئیس پیشین سازمان اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرداری مشهد، گفت: عملکرد سازمان، از ابتدای شورای ششم تاکنون شایسته تقدیر بوده و به ویژه در حوزه انتشار اوراق مشارکت، قدم‌های سازنده‌ای برداشته شده که در کشور بی‌نظیر است.

بخوانید:  ظرفیت‌های مردمی در خدمت اجرای قوانین عفاف و حجاب

وی افزود: تحول در سازمان اقتصادی، طی 2 سال اخیر باید کاملا ملموس باشد و شعار حمایت از حضور سرمایه‌گذار، فراتر از حرف و شعار محقق شود؛ مطالبه اصلی ما جذب سرمایه‌گذار است و شهردار و معاون اقتصادی باید مجدانه در این مسیر گام بردارد و مجری سیاست شورا باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به انتصاب جدید رئیس سازمان اقتصادی که خود برخاسته از بدنه شهرداری است، افزود: قطعا مطالبه شورا از نیروهای بدنه شهرداری، فراتر از دیگر افراد است چراکه همکاران شهرداری، افرادی توانمند، با سابقه و زبده هستند که اعتماد شهردار را به خود جلب کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=4272

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.