5
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی:

توسعه منطقه گردشگری هفت‌حوض مشهد در دستورکار شهرداری است

  • کد خبر : 4203
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
توسعه منطقه گردشگری هفت‌حوض مشهد در دستورکار شهرداری است
طرح جامع توسعه منطقه گردشگری «هفت‌حوض» به زودی به کمیته امور زیربنایی استان می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،هفت‌حوض مشهد؛مهدی ناصحی در حاشیه بازدید از شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد با بیان اینکه مشهدالرضا(ع) باید در عرصه مهم زیارت و گردشگری، با برنامه‌ریزی دقیق و هوشمندانه، نقش‌ مهمی را ایفا نماید، اظهارکرد: امروزه گردشگری، به عنوان یک صنعت پیشرو در دنیا مطرح است و با گردشگری سنتی فاصله گرفته‌ایم.

وی گفت: آنچه مسلم بوده این است که باید با استفاده از بستر فضای مجازی و تکنولوژی روز و سامانه‌های مختلف در این عرصه ورود کنیم و نقش‌آفرینی به‌روز داشته باشیم.

ناصحی با بیان اینکه شورای شهر نیز حمایت لازم را خواهد داشت تا از ظرفیت 30 میلیونی زائر استفاده خوبی ببریم، افزود: از این طریق می‌توان خدمات بهتر و ارزان‌تر به زائران و گردشگران ارائه دهیم و درآمد خوبی نیز برای مدیریت شهری محقق می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیارت و گردشگری شورای شهر مشهد تصریح کرد: استفاده از آخرین ظرفیت‌های علمی و پژوهشی در حوزه گردشگری بسیار کمک‌کننده است؛ پروژه‌های راهبردی طولانی‌مدت را شرکت توسعه گردشگری باید در دستورکار خود قرار دهد و شورای شهر نیز از این رویکرد حمایت می‌کند.

ناصحی با بیان اینکه توسعه منطقه گردشگری هفت‌حوض مشهد هم یکی از دستورکارهای مهم این شرکت است، گفت: طرح جامع آن به زودی به کمیته امور زیربنایی استان می‌رود و با تکیه بر رویکرد جدید، امیدواریم این طرح به تصویب برسد و یک منطقه گردشگری برای مردم شهر ایجاد شود.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=4203

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.