4
معاون فرهنگی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد:

برگزاری دوره‌های آموزشی با حضور ۱۰ هزار شهروند مشهدی

  • کد خبر : 3506
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰
برگزاری دوره‌های آموزشی با حضور ۱۰ هزار شهروند مشهدی
معاون فرهنگی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از برگزاری بیش از هزار کلاس آموزشی در هفته پایانی مردادماه با حضور ۱۰ هزار و ۳۵۵ نفر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،برگزاری دوره‌های آموزشی؛”یوسف اسماعیل‌زاده” اظهار کرد: سوگواره نینوا یکی از برنامه‌های بسیار خوبی بود که توسط اداره هنری شهرداری مشهد برگزار شد و مورد استقبال عموم مردم شهر قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این هفته اکران استرابورد و بیلبوردهایی با موضوعیت شهدای مقاومت و با ابعاد ۲۴۰ مترمربع در سطح شهر داشتیم؛ همچنین چهار استرابورد ویژه مسابقه قرآن، عترت و نماز و ۱۵ استرابورد ویژه مسابقه کتاب‌خوانی در سطح شهر مشهد اکران شد.

معاون فرهنگی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد تصریح کرد: همزمان با سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور نیز ۱۵ استرابورد با ابعاد ۱۸۰ مترمربع در سطح شهر اکران شد و مورد بازدید عموم مردم قرار گرفت.

اسماعیل‌زاده در خصوص اقدامات فرهنگسرای ترافیک نیز خاطرنشان کرد: فرهنگسرای ترافیک برنامه آموزش ترافیک به کودکان چهار تا ۹ سال را در دستور کار خود قرار داد؛ همچنین دیدار با خانواده شهدا، فروش صنایع‌دستی توسط زنان سرپرست خانوار و نمایشگاه دست آفرینان برکت و کرامت از دیگر اقدامات این فرهنگسرا بود.

وی افزود: فرهنگسرای شهید سلیمانی از دیگر فرهنگسراهای فعال شهری اقداماتی همچون جبهه همین نزدیکی با حضور تشکل‌های فرهنگی، جلسه آشنایی، تفسیر و تدبر در قرآن ویژه خواهران، مراسم عزای سیدالشهدا(ع) در معراج شهدا و برنامه روایت حماسه که مصاحبه با خانواده شهدا است، را در بازه انتهایی مردادماه انجام داد.

بخوانید:  «حسینیه اعظم میدان شهدا» در محل تدفین شهیدان گمنام مشهد برپا می شود.

معاون فرهنگی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد خصوص برنامه‌های اداره توسعه و ترویج اخلاق عنوان کرد: این اداره برگزاری دوره‌های آموزشی شامل هزار و ۱۳۸ کلاس آموزشی با مدت‌زمان حدود ۲ هزار دقیقه را برگزار کرد که در این طرح ۱۰ هزار و ۳۵۵ نفر آموزش دیدند.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=3506

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.