2
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس:

معابر و میادین «بهشت‌ رضا (ع)» نامگذاری می‌‎شود

  • کد خبر : 3891
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
معابر و میادین «بهشت‌ رضا (ع)» نامگذاری می‌‎شود
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: معابر و میادین بهشت‌رضا(ع)، به منظور تسهیل دسترسی افراد، نامگذاری می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،بهشت‌ رضا؛حجت‌الاسلام حسن منصوریان از بررسی لایحه نامگذاری معابر، میادین و اماکن آرامستان «بهشت رضا(ع)» در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس خبرداد و اظهارکرد: این موضوع، یکی از درخواست‌های مکرر شهروندان از مدیریت شهری بود چراکه موجب سردرگمی افراد می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از علل ترافیک سنگین در بهشت‌ رضا (ع)، به ویژه در ایام خاص، ریشه در همین سردرگمی و عدم امکان دسترسی راحت به بلوک‌های مدنظر افراد دارد، گفت: برهمین اساس، از شهرداری خواسته شد تا نسبت به تدبیر راهکار مناسب در این خصوص اقدام نماید که سرانجام تصمیم به نامگذاری معابر گرفته شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: در نامگذاری معابر و میادین، سعی شده از اسامی قرآنی و عناوینی چون عملیات دوران دفاع مقدس که رزمندگان خراسان در آن تاثیرگذار بوده‌اند، استفاده شود تا منظومه فکری شهدا را دنبال کنیم و در جهت زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنها نیز گام برداریم.

حجت‌الاسلام منصوریان با بیان اینکه اسامی انتخاب شده، متناسب با حال و هوای بهشت‌ رضا (ع)، به عنوان یک مکان خاص، هستند، تصریح کرد: نکته حائز اهمیت در نامگذاری معابر بهشت رضا(ع)، عدم استفاده از نام و عناوینی است که مشابه آن در سطح شهر وجود دارد.

بخوانید:  مدیریت شهری پشتیبان شرکتهای دانش بنیان در مشهد است

وی گفت: با تصویب این لایحه و اجرایی شدن آن، قطعا رضایتمندی خوبی برای تردد افراد در بهشت رضا(ع) ایجاد می‌شود.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=3891

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.