6
سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس:

لزوم هماهنگی میان مجموعه‌های مدیریت شهری در پاسخگویی به نیاز ساکنان منطقه سیدی

  • کد خبر : 3402
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰:۱۴
لزوم هماهنگی میان مجموعه‌های مدیریت شهری در پاسخگویی به نیاز ساکنان منطقه سیدی
سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: با توجه به امکانات و پتانسیل موجود در منطقه سیدی، بایستی هماهنگی میان مجموعه‌های مدیریت شهری در پاسخگویی به نیازهای همشهریان صورت پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،مدیریت شهری؛موسی الرضا حاجی بگلو در گفت‌و‌گویی پیرامون دغدغه‌ها و مشکلات همشهریان در منطقه سیدی اظهار کرد: در نشست‌هایی با حضور همشهریان در مسجدی واقع در منطقه سیدی، پذیرای سوالات و دغدغه آن‌ها پیرامون مسائل حوزه شهری بودیم.

وی با اشاره به اینکه عمده درخواست همشهریان به مسائل مدیریتی معطوف بود، گفت: با توجه به امکانات و پتانسیل موجود در منطقه سیدی، بایستی هماهنگی میان مجموعه‌های مدیریت شهری در پاسخگویی به نیازهای همشهریان صورت پذیرد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس عنوان کرد: مشکلات خرد و کوچک در این منطقه مرتبط با مسائل هزینه‌ای نیست، بلکه می‌توان با مدیریت صحیح مباحث مورد نیاز را مرتفع نمود.

حاجی بگلو عنوان کرد: تلاش ما در دوره ششم شورای اسلامی شهر مشهد مقدس این است که به دنبال رفع دغدغه‌ها و ایجاد گفتمان میان همشهریان شهر امام مهربانی‌ها باشیم تا بتوانیم اتفاق‌های مثبت و اثرگذار در سطح شهر رقم زنیم.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات و نیازهای مردمی قابل حل است، تصریح کرد: در بودجه 1401 اعتبار 10 میلیارد تومانی برای محلات هدف در نظر گرفته شده است که پروژه‌ها با نظر شورای اجتماعی محله، هیات امنا مساجد و معتمدین در اولویت اجرا توسط شهرداری قرار می‌گیرد. 

بخوانید:  لزوم رعایت اصل عدالت‌ محوری در توسعه مشهد

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=3402

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.