7
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس:

تابلو روزشمار بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی نصب شود

  • کد خبر : 4109
  • 04 ژوئن 2023 - 13:30
تابلو روزشمار بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی نصب شود
نصب تابلو روزشمار بهره‌برداری و پایان عملیات اجرایی پروژه‌ها باید در دستورکار شهرداری قرار گیرد تا مردم بتوانند به عملکرد شهرداری نظارت داشته باشند و مطالبه‌گری کنند.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،تابلو روزشمار بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی؛حسن موحدیان در آغاز هشتادمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد باسعادت امام‌رضا(ع)، اظهارکرد: یکی از شاخصه‌های مهم شخصیتی امام‌مهربانی‌ها(ع)، گفتگوی ایشان با افراد مختلف، فارغ از مذهب و فرهنگ و ملیت آنها بود؛ امام‌‎رضا(ع) با صبر و حوصله، با مخالفان خود گفتگو می‌نمود و برماست که این خصیصه را در خود تقویت کنیم و صدای مخالفان را بشنویم.

وی با تقدیر و تشکر از اقدامات سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس به مناسبت دهه کرامت، گفت: البته هرچقدر اقدامات گسترده‌ای انجام دهیم و این ایام را گرامی بداریم، باز هم کم است.

موحدیان در ادامه با اشاره به پیش رو بودن 14 خردادماه، سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام‌خمینی(ره) و سالروز قیام خونین 15 خرداد، افزود: مردم شریف مشهد مقدس، امسال هم این روزها را گرامی خواهند داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس بخش دیگر صحبت‌های خود را به انتصابات اخیر شهردار اختصاص داد و تصریح کرد: یکی از اتفاقات خوبی که در انتصابات شاهد هستیم، تکیه به ظرفیت و توان بدنه داخلی شهرداری است که به عنوان شورای اسلامی شهر، از آن حمایت می‌کنیم؛ امیدواریم این موضوع به همین شکل پیش برود و استمرار داشته باشد.

بخوانید:  انتشار ۲.۷ هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت از ابتدای شورای ششم مشهد

موحدیان از شهردار مشهد مقدس خواست تا ضمن حفظ فضای آرامش، شایسته‌سالاری را در انتصابات خود پیوسته مدنظر داشته باشد و مسئولیت به افراد شایسته سپرده شود.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم تحرک‌بخشی به کارگاه‌های عمرانی سطح شهر، گفت: شهروندان انتقاداتی نسبت به روند پیشرفت پروژه‌ها و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام دارند؛ معاونت عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری و همچنین سازمان عمران باید بازه زمانی برای بهره‌برداری از پروژه‌ها مشخص کند.

موحدیان افزود: نصب تابلو روزشمار بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و پایان عملیات اجرایی پروژه‌ها باید در دستورکار قرار گیرد تا مردم بتوانند به عملکرد شهرداری نظارت داشته باشند و مطالبه‌گری کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس اظهارکرد: شهردار نیز در روز معارفه، بر نظارت میدانی به پروژه‌های عمرانی تاکید داشت و شخصا به این موضوع ورود کرده؛ صورتجلسات ارسالی به شورای شهر نیز گواه بر این است.

موحدیان در پایان از روابط عمومی شهرداری خواست تا اطلاع‌رسانی خوبی نسبت به پروژه‌‎های شهرداری داشته باشد و از همه ظرفیت‌های خود برای آگاهی‌بخشی عمومی بهره بگیرد.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=4109

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.