5
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس:

تابلو روزشمار بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی نصب شود

  • کد خبر : 4109
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
تابلو روزشمار بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی نصب شود
نصب تابلو روزشمار بهره‌برداری و پایان عملیات اجرایی پروژه‌ها باید در دستورکار شهرداری قرار گیرد تا مردم بتوانند به عملکرد شهرداری نظارت داشته باشند و مطالبه‌گری کنند.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،تابلو روزشمار بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی؛حسن موحدیان در آغاز هشتادمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد باسعادت امام‌رضا(ع)، اظهارکرد: یکی از شاخصه‌های مهم شخصیتی امام‌مهربانی‌ها(ع)، گفتگوی ایشان با افراد مختلف، فارغ از مذهب و فرهنگ و ملیت آنها بود؛ امام‌‎رضا(ع) با صبر و حوصله، با مخالفان خود گفتگو می‌نمود و برماست که این خصیصه را در خود تقویت کنیم و صدای مخالفان را بشنویم.

وی با تقدیر و تشکر از اقدامات سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس به مناسبت دهه کرامت، گفت: البته هرچقدر اقدامات گسترده‌ای انجام دهیم و این ایام را گرامی بداریم، باز هم کم است.

موحدیان در ادامه با اشاره به پیش رو بودن 14 خردادماه، سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام‌خمینی(ره) و سالروز قیام خونین 15 خرداد، افزود: مردم شریف مشهد مقدس، امسال هم این روزها را گرامی خواهند داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس بخش دیگر صحبت‌های خود را به انتصابات اخیر شهردار اختصاص داد و تصریح کرد: یکی از اتفاقات خوبی که در انتصابات شاهد هستیم، تکیه به ظرفیت و توان بدنه داخلی شهرداری است که به عنوان شورای اسلامی شهر، از آن حمایت می‌کنیم؛ امیدواریم این موضوع به همین شکل پیش برود و استمرار داشته باشد.

بخوانید:  احداث دومین کارخانه نوآوری مشهد در حاشیه شهر

موحدیان از شهردار مشهد مقدس خواست تا ضمن حفظ فضای آرامش، شایسته‌سالاری را در انتصابات خود پیوسته مدنظر داشته باشد و مسئولیت به افراد شایسته سپرده شود.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم تحرک‌بخشی به کارگاه‌های عمرانی سطح شهر، گفت: شهروندان انتقاداتی نسبت به روند پیشرفت پروژه‌ها و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام دارند؛ معاونت عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری و همچنین سازمان عمران باید بازه زمانی برای بهره‌برداری از پروژه‌ها مشخص کند.

موحدیان افزود: نصب تابلو روزشمار بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و پایان عملیات اجرایی پروژه‌ها باید در دستورکار قرار گیرد تا مردم بتوانند به عملکرد شهرداری نظارت داشته باشند و مطالبه‌گری کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس اظهارکرد: شهردار نیز در روز معارفه، بر نظارت میدانی به پروژه‌های عمرانی تاکید داشت و شخصا به این موضوع ورود کرده؛ صورتجلسات ارسالی به شورای شهر نیز گواه بر این است.

موحدیان در پایان از روابط عمومی شهرداری خواست تا اطلاع‌رسانی خوبی نسبت به پروژه‌‎های شهرداری داشته باشد و از همه ظرفیت‌های خود برای آگاهی‌بخشی عمومی بهره بگیرد.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=4109

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.