8
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد:

پروژه چپ گرد بزرگراه پیامبر اعظم(ص) مشهد دو ماه آینده افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 3526
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴
پروژه چپ گرد بزرگراه پیامبر اعظم(ص) مشهد دو ماه آینده افتتاح می‌شود
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک گفت: اجرای پروژه چپ گرد پیامبر اعظم(ص) به بلوار هاشمی رفسنجانی(میثاق) سرعت بیشتری به خود گرفته و تا دو ماه آینده بازگشایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،پروژه چپ گرد بزرگراه پیامبر اعظم(ص) مشهد؛ ایمان فرهمندی در بازدید از پروژه چپ گرد بزرگراه پیامبر اعظم(ص) و دیوار ساحلی کال زرکش اظهار کرد: بعضی از پروژه های عمرانی سطح شهر به جهت اثر گذاری و اهمیتی که برای خدمات به مردم و از آن طرف مسائلی که در هنگام اجرا برای مردم ایجاد می کنند، حائز اهمیت هستند. 

وی ادامه داد: در بازدیدی که از برخی پروژه های تاثیر گذار و حائز اهمیت شهر داشتیم به خصوص پروژه چپ گرد بزرگراه پیامبر اعظم (ص) به بلوار میثاق یا هاشمی رفسنجانی و پروژه کال زرکش، شرایط اجرایی پروژه را بررسی کردیم و مسائل و مشکلاتی که احیانا در پیشرفت پروژه ها وجود دارد نیز مورد بررسی قرار گرفت. 

وی افزود: پروژه چپ گرد بزرگراه پیامبر اعظم(ص) مشهد بعد از طی مشکلاتی که داشت، سرعت بیشتری گرفته و بر اساس پیش بینی ها گزارش کارشناسان پروژه، ظرف یک یا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و البته تاکید شد سرعت کار بیشتر شود. 

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک ادامه داد: معارضاتی هم در پروژه وجود دارد که در صورت نیاز شورا باید این زمینه کمک کند بتوان در زمینه تملک آنها اقدام کرد و تمام تلاش ما بر این است که پروژه در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد و در اختیار مردم قرار گیرد. 

بخوانید:  کمک داور زن مشهدی: به حضور در جام جهانی ۲۰۲۳ زنان امیدوارم

فرهمندی تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه هم گره ترافیکی زیر پل باز می شود و هم پل به عنوان یک مسیر دسترسی سریع به بلوار میثاق و مناطق قاسم آباد و الهیه در اختیار مردم قرار خواهد گرفت. 

وی افزود: در خصوص کال زرکش هم به جهت فعالیت کارگاه عمرانی که در آن منطقه مستقر است و هم تعهدی که ما در مورد قطعه اول کال داریم باید هر چه سریعتر به اتمام برسد. 

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد اضافه کرد: از چهار بخشی که پروژه دارد، ٢ قطعه به اتمام رسیده، یک بخش پیشرفت ۵٠ درصدی داشته است و تاکید شد که باید سرعت بیشتری بگیرد و در تلاش هستیم پروژه دیوار ساحلی کال زرکش تا پیش از زمستان به اتمام برسد.  

فرهمندی ادامه داد: نکته دیگر در مورد پروژه کال زرکش مسیر دسترسی قدیمی است که مردم به روستای باغون آباد و مناطق مسکونی آن داشتند که در حال حاضر با اجرای این پروژه مسدود شده است.

وی گفت: در این زمینه پیشنهاد شده یک پل در این منطقه طراحی شود، بررسی ها در این مورد در حال انجام و مطالعات اولیه در دست اقدام است و اگر این طرح قابل اجرا باشد حتما مقدمات آن را به سرعت فراهم خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=3526

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.