4
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد:

پاسخگویی در بستر الکترونیکی مجدانه پیگیری شود

  • کد خبر : 4112
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
پاسخگویی در بستر الکترونیکی مجدانه پیگیری شود
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با تاکید بر پیاده‌سازی و اجرای فرآیندهای پاسخگویی در بستر الکترونیکی گفت: این مهم نیازمند اقدامات تکمیلی است که باید به سرعت در دستور کار قرار گیرد و تحقق آن لازمه و شرط صیانت از سرمایه اجتماعی سازمان است.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،پاسخگویی در بستر الکترونیکی؛حمید ضمیری در مراسم معارفه مدیرکل حراست شهرداری مشهدمقدس اظهارکرد: ابتدا لازم است سالروز فتح خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی را تبریک عرض کنم و از سوی دیگر لازم است دهه کرامت و به ویژه میلاد امام رضا(ع) را تبریک و تهنیت عرض کنم.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: از زحمات جناب آقای موسوی، مدیر سابق حراست شهرداری مشهد مقدس تقدیر و برای آقای نیشابوری نیز در این جایگاه باید آرزوی توفیق داشته باشم.

ضمیری تصریح کرد: شهرداری یک ابر سازمان با گردش مالی و محتوایی بسیار بالاست و همین مساله مراقبت از این سازمان را نیز مهم‌تر و پیچیده‌تر می‌کند.

وی با اشاره به وظایف حراست شهرداری و بیان اینکه صیانت از منابع انسانی در این زمینه واجد اهمیت است، خاطرنشان کرد: صیانت به معنای ایجاد محیطی امن برای کارکنان خدوم و ناامن کردن فضا برای معدود افراد خطاکار است؛ شناسایی و حذف گلوگاه‌های فساد و مداخله در انتصاب افراد شایسته در سمت‌های سازمانی نیز در زمره وظایف حراست است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهدمقدس ادامه داد: پیشگیری از بروز تخلفات و ایجاد بستر رشد و تعالی پرسنل سالم و متخصص نیز در زمره مهمترین اقدامات و اولویت‌های حراست است که انتظار داریم مجدانه دنبال شود.

ضمیری عنوان کرد: صیانت از بیت‌المال دیگر رسالتی است که از اداره کل حراست انتظار داریم و لازمه این مهم، حرکت و اقدام در بستر قانون است؛ صیانت از اسناد و مدارک و سرمایه انسانی دیگر اقدام دارای اهمیتی است که انتظار داریم حراست آن را با جدیت دنبال کند.

وی ادامه داد: امروز شهرداری‌ها استفاده روزافزونی از سامانه‌های الکترونیکی دارند که صیانت از این سامانه‌ها و جلوگیری از نفوذ و خرابکاری نیز باید به عنوان یک مساله مهم دنبال شود.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس افزود: بیشترین حجم مراجعات مردمی به شهرداری‌ها عموما در حوزه شهرسازی است و متعاقب آن بیشترین حجم گردش نقدینگی نیز مربوط به این حوزه است و باید ضمن روان‌سازی و شفاف‌سازی و ایجاد وحدت رویه در این حوزه به دنبال صیانت از افزایش رضایتمندی هستیم.

ضمیری با تاکید بر پیاده‌سازی و اجرای فرآیندهای پاسخگویی در بستر الکترونیکی گفت: این مهم نیازمند اقدامات تکمیلی است که باید به سرعت در دستور کار قرار گیرد و تحقق آن لازمه و شرط صیانت از سرمایه اجتماعی سازمان است و باید شهردار و بالاخص حراست شهرداری پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهردار مشهدمقدس فردی سلیم‌النفس و صحیح العمل است، عنوان کرد: از آقای شهردار می‌خواهیم برای خود مشاورینی صادق و باتجربه و متخصص انتخاب کنند و در انتصابات خود اصلح‌گزینی را فارغ از سفارشات و توصیه‌ها و روابط مدنظر قرار دهند.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر نگاه درون‌سازمانی به ویژه در حوزه انتصابات تاکید کرد: شهردار باید حتما ارتباط مستمری با بدنه و نخبگان حوزه شهری داشته باشد زیرا آنها آیینه دغدغه‌ها و مشکلات شهری هستند؛ همچنین لازم است شهردار مشهد از تمامی ظرفیت‌های موجود قانونی همچون قانون جهش تولید مسکن در راستای تامین مسکن پرسنل استفاده کند.

ضمیری با تاکید بر امنیت کاری پرسنل شهرداری خاطرنشان کرد: باید به سمت حذف واسطه‌ها در عقد قراردادهای کاری حرکت کنیم و مراقب افرادی که به دنبال ایجاد شکاف و اختلاف در درون بدنه شهرداری و شورا هستند باشیم. پرهیز از هرگونه حاشیه و سیاست‌بازی اصل مهم دیگری است که شهردار مشهد با جدیت باید آن را دنبال کند و درنهایت همه ما بایستی به دنبال کار، کار و کار باشیم.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=4112

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.