1
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس:

مدیریت شهری باید به سمت خوداتکایی گام بردارد

  • کد خبر : 3746
  • ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶
مدیریت شهری باید به سمت خوداتکایی گام بردارد
باورمند به این اصل هستیم که مدیریت شهری باید به سمت خوداتکایی برود تا برای تامین حداقل‌ها، وابسته و نیازمند نباشیم؛ در چنین شرایطی می‌توانیم پروژه‌ها را سرعت ببخشیم، هزینه‌ها کاهش یابد و کیفیت نیز ارتقا پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،مدیریت شهری؛ سیدابراهیم علیزاده در حاشیه بازدید رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از کارخانه آسفالت، با اشاره گزارشات ارائه شده و تلاش‌هایی در این مجموعه برای ارتقاء سطح کیفی خدمات صورت گرفته، اظهار کرد: رویکرد و نگاه شورای ششم، تقویت و پشتیبانی از مجموعه‌های این چنینی است ولی در این خصوص باید تحلیل جامع و دقیقی ارائه شود تا صرفه و صلاح شهرداری و مدیریت شهری در آن مشخص شود.

وی گفت: باورمند به این اصل هستیم که باید به سمت خوداتکایی برویم تا برای تامین حداقل‌ها، وابسته و نیازمند نباشیم؛ در چنین شرایطی می‌توانیم پروژه‌ها را سرعت ببخشیم، هزینه‌ها کاهش یابد و کیفیت نیز ارتقا پیدا کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: کاهش هزینه تمام شده و افزایش سرعت و دقت عمل در اجرای پروژه‌ها، در فضای کلان شهری، با توجه به رشد فزاینده قیمت‌ها بسیار حائز اهمیت بوده و می‌توانیم ضمن کنترل شرایط، فضای بازار را کنترل کرد و مدیریت هزینه داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=3746

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.