4
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد مقدس:

طرح موضعی اراضی فتح‎‌آباد تصویب شد

  • کد خبر : 3706
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷
طرح موضعی اراضی فتح‎‌آباد تصویب شد
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: پس از سال‌ها بلاتکلیفی، طرح آماده‌سازی اراضی 50 هکتاری، موسوم به اراضی «فتح‌آباد» به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،اراضی فتح‎‌آباد؛حمید ضمیری در گفتگویی با بیان اینکه طرح آماده‌سازی اراضی 50 هکتاری موسوم به اراضی فتح‌آباد در کمیسیون ماده 5 شورای عالی شهرسازی و معماری ایران بررسی و تعیین‌تکلیف و تصویب شده است، اظهاکرد: با این اتفاق ارزنده، 1300 خرده مالک می‌توانند پس از ابلاغ طرح، نسبت به اخذ پاسخگویی از شهرداری اقدام نمایند.

وی افزود: اراضی فتح‎‌آباد واقع در حوزه شمال شرق مشهد و در فضای پیرامونی اراضی «اسماعیل‌آباد» محدوده گردشگری سپاد و محدوده کارگاهی خین‌عرب واقع شده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه شبکه معابر پیش‌بینی شده در طرح، تطابق حداکثری با شبکه معابر موجود و ثبتی دارد، گفت: همچنین دو محور شریانی خیام شمالی و شهید طرح‌چی نیز در اطراف بافت فوق قرار دارد.

ضمیری خاطرنشان کرد: کاربری اراضی محدوده فوق، مسکونی، بالحاظ تامین سرانه‌های خدماتی پیش‌‎بینی و تصویب شده و دانه‌بندی قطعات نیز، با توجه به جلسه مشترک بین مشاور، شهرداری منطقه و مالکان، بین 200 تا 550 مترمربع لحاظ گردیده است.

وی افزود: کاربری‌‎های مسکونی فوق، بخشی از نیاز به اسکان شاغلان موجود در مجموعه سپاد و خین‌عرب را پوشش خواهد داد و در نتیجه، منتج به کاهش نیاز به سفر می‌شود.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=3706

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.