3
عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس:

شهروندان مشهدی، دغدغه‌مند مسائل شهر هستند

  • کد خبر : 3887
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴
شهروندان مشهدی، دغدغه‌مند مسائل شهر هستند
تماس‌های شهروندان و دغدغه‌مندی مردم نسبت به مسائل شهری، نشان از مسئولیت‌پذیری شهروندان مشهدی و تعلق خاطر آنها نسبت به محیط زیست شهری است.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،شهروندان مشهدی؛ مهدی ناصحی، با حضور مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری، پاسخگوی تماس‌ها و تلفن‌های شهروندان مشهدی بود.

ناصحی در پایان این پاسخگویی 2 ساعته به تماس‌های شهروندان، اظهارکرد: ارتباط مستقیم با مردم، یکی از مهمترین راه‌های درک مسائل و مشکلات شهری است.

وی با بیان اینکه شهرداری مشهد طی سال‌های اخیر، سامانه با ارزش 137 را راه‌اندازی کرده که به صورت شبانه‌روزی در اختیار مردم قرار دارد، گفت: شهروندان به واسطه ارتباط با این سامانه می‌توانند مسائل و مشکلات خود را به گوش مسئولان شهری برسانند و نتیجه را مطالبه کنند.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: مدیران شهری نیز باید از این ظرفیت که در اختیار آنها قرار گرفته، استفاده کنند تا بتوانند به موضوعات روز، اعم از جزئی و کلان دسترسی یابند چراکه یکی از راه‌های مطمئن برای دریافت این مشکلات و حل و فصل آنها، 137 است.

ناصحی تصریح کرد: شهروندان در تماس‌های خود مسائل مختلفی را مطرح نمودند که از جمله آنها می‌توان به زیباسازی شهری، مسائل اجتماعی، ناوگان حمل‌ونقل عمومی، ساخت‌وسازهای غیرمجاز و … اشاره داشت.

وی گفت: دغدغه‌مندی مردم نسبت به مسائل شهری، نشان از مسئولیت‌پذیری شهروندان مشهدی و تعلق خاطر آنها نسبت به محیط زیست شهری است.

بخوانید:  شهردار مشهد مقدس تا پایان امسال انتخاب می‌شود

ناصحی در ادامه به تشریح آخرین شرایط تبدیل وضعیت ایثارگران پرداخت و افزود: همکاران شهرداری به جد پیگیر بوده و شاهد تلاش شبانه‌روزی در حوزه منابع انسانی هستیم؛ براساس گزارش‌های داده شده، تا پایان سال این موضوع حل و فصل می‌شود ولی باید توجه داشت که بیش از 5 هزار نفر متقاضی تبدیل وضعیت داریم.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=3887

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.