3
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس:

شهرها نیازمند نگاه مادرانه و زنانه هستند

  • کد خبر : 4002
  • ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷
شهرها نیازمند نگاه مادرانه و زنانه هستند
اگر در اداره شهرها و مدیریت امور، نگاه زنانه نداشته باشیم و این قشر از جامعه مورد توجه قرار نگیرد، باید میلیاردها تومان صرف مقابله با آسیب‌های اجتماعی مختلف کنیم.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،نگاه مادرانه؛حجت‌الاسلام حسن منصوریان در مراسم آغاز به کار رسمی باشگاه‌های «ریحانه»، «مهرانه» و «ترنم زندگی»، با بیان اینکه شورای ششم شهر مشهد مقدس از ابتدای فعالیت خود تجدیدنظری نسبت به کارهای فرهنگی نمود، اظهارکرد: در این دوره، بانوان شهر مشهد، نماینده‌ای در راس کمیسیون بانوان و خانواده دارند که به جد پیگیر موضوعات مربوط به این حوزه است.

وی گفت: کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با سیاست‌گذاری‌های خود به دنبال زیست‌پذیرتر کردن شهر برای باتوان است و از این اتفاق بسیار خرسندیم چراکه سال‌ها، این موضوع مورد غفلت قرار گرفته بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: اگر در اداره شهرها و مدیریت امور، نگاه زنانه نداشته باشیم و این قشر از جامعه مورد توجه قرار نگیرد، باید میلیاردها تومان صرف مقابله با آسیب‌های اجتماعی مختلف کنیم.

حجت‌الاسلام منصوریان گفت: براساس همین اهمیت‌ و موارد یاد شده، شورای ششم بر آن شد تا نگاه و توجه ویژه‌تری نسبت به حوزه بانوان داشته باشد و برای نخستین بار، کمیسیون ویژه بانوان را تشکیل داد.

وی افزود: بهترین شخص برای صیانت از کانون خانواده، «زن» است و براساس همین اهمیت بوده که باشگاه‌های مختلف اجتماعی برای این قشر از جامعه درنظر گرفته‌‎ایم و به دنبال زیست عفیفانه و نشاط مومنانه آنها هستیم.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=4002

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.