2
عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس:

شناسایی ثروت‌های پنهان شهر مشهد، از الزامات مدیریت شهری است

  • کد خبر : 3875
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
شناسایی ثروت‌های پنهان شهر مشهد، از الزامات مدیریت شهری است
در شرایطی که هرروز شاهد افزایش هزینه‌ اداره شهرها هستیم، توجه به ابزارها و کارکردهای مختلف مولدسازی، به ویژه روش‌های جدید و نوآورانه برای تولید ثروت، همچون ثروت‌های پنهان شهر مشهد، می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد درامدهای پایدار در مدیریت شهری شود.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،ثروت‌های پنهان شهر مشهد؛ مجید طهوریان‌عسکری در حاشیه بازدید از رویداد «ثروت پنهان»، اظهارکرد: بررسی ظرفیت‌های مختلف و پنهان در حوزه تولید ثروت، به عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم مجموعه‌های شهری و نظام‌های مدیریتی شناخته می‌شود.

طهوریان‌عسکری با بیان اینکه طی سال‌های اخیر، مولدسازی سرمایه‌ها و تبدیل آنها به ثروت، فرصتی بسیار ارزنده برای کسب درآمد جدید در حوزه مدیریت شهری شناخته می‌شود، گفت: در شرایطی که هرروز شاهد افزایش هزینه‌ اداره شهرها هستیم، توجه به ابزارها و کارکردهای مختلف مولدسازی، به ویژه روش‌های جدید و نوآورانه برای تولید ثروت، همچون ثروت‌های پنهان، می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد درامدهای پایدار در مدیریت شهری شود.

وی در ادامه با تقدیر از معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرداری مشهد مقدس و همچنین مجموعه شهر خلاق و کارخانه نوآوری که توجه ویژه‌ای حوزه ثروت‌های پنهان شهر داشته‌اند، افزود: آنچه مسلم بوده این است که باید به سمت عیان شدن و شناسایی ثروت‌های پنهان شهرها برویم؛ در این مسیر باید ابتدا تغییر تفکر داشته باشیم و سپس رویکرد بنیادین در حوزه تفکری نظام مدیریت شهری اعمال نماییم.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس خاطرنشان کرد: امیدواریم برگزاری رویدادهایی از این دست، موجب تغییر نگاه و نگرش شود و سپس ایده‌های ارائه شده، تبدیل به ثروت شوند.

بخوانید:  آغاز و پایان کلان‌پروژه‌های شهری مشهد را اعلام کنید

وی گفت: بی‌شک مدیریت شهری، در کنار سایر درآمدهای خود، هرروز نیاز بیشتری به ثروت‌های پنهان خودش پیدا می‌کند که باید از آنها بهره گرفت.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=3875

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.