4
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس:

روند بازگشایی اعتبارات شهرداری مشهد باید اصلاح شود

  • کد خبر : 4093
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴
روند بازگشایی اعتبارات شهرداری مشهد باید اصلاح شود
پایان سال زمان اجرای پروژه‌ها و آغاز عملیات عمرانی نبوده و قرار نیست که تمرکز مالی شهرداری صرفا معطوف به تسویه بدهی‌های ادوار گذشته باشد؛ شهردار را از بدنه شهرداری انتخاب کردیم که رویه‌های ناصواب گذشته را تغییر دهد.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،بازگشایی اعتبارات شهرداری مشهد؛سیدابراهیم علیزاده در جلسه مشترک با شهردار و معاونان شهرداری مشهد مقدس اظهارکرد: انتظار ما این بود که تا پایان اردیبهشت‌‎ماه، اولویت‌بندی پروژه‌های عمرانی به شورای شهر برسد ولی هنوز این امر محقق نشده تا براساس آن، رتبه‌بندی پروژه‌ها را داشته باشیم و تا پایان خردادماه تامین اعتبار شود.

وی گفت: با این رویه کنونی که فرآیندهای دست‌وپا گیر برای خود ایجاد کرده‌ایم، نمی‌توان کاری را پیش بُرد.

علیزاده با بیان اینکه سال گذشته عمده اعتبارات در شهریورماه باز شد، افزود: با این رویه که شاهد هستیم، امسال هم هیچ پروژه جدیدی کلنگ‌زنی نخواهد شد؛ در شرایطی که حداکثر تا تیرماه باید کلنگ‌زنی‌ها انجام شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: تاکنون رویکرد شهرداری، ابتدا تامین منابع و سپس اجرا بوده که باید تغییر کند؛ مادامی که این رویکرد تغییر نداشته باشد، شرایط ثابت خواهد بود.

علیزاده گفت: پایان سال زمان اجرای پروژه‌ها و آغاز عملیات عمرانی نبوده و قرار نیست که تمرکز مالی شهرداری صرفا معطوف به تسویه بدهی‌های ادوار گذشته باشد.

وی با بیان اینکه شهردار را از بدنه شهرداری انتخاب کردیم که رویه‌های ناصواب گذشته را تغییر دهد، افزود: اعتبارات باید تا پایان خردادماه باز و به صورت کامل تامین شود؛ متاسفانه فرآیندهای دست‌وپاگیری گذشته‌ایم که امروز مانع پیشرفت کار شده است.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=4093

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.