9
نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس:

حمایت از دانش‌بنیان‌ها، حمایت از تولید ملی

  • کد خبر : 3565
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸
حمایت از دانش‌بنیان‌ها، حمایت از تولید ملی
نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: نمایشگاه بین‌المللی باید به عرصه‌ای برای نمایش و عرضه تولیدات داخلی و معرفی ظرفیت‌های بومی تبدیل شود؛ در این مسیر می‌توان ظرفیت‌های موجود را در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای تولیدی داخلی قرار داد و از تولید ملی حمایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،حمایت از تولید ملی؛ موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در حاشیه بازدید از نمایشگاه خودرو مشهد، نمایشگاه بین‌المللی را فرصت ارزشمندی برای حضور تولیدکنندگان و عرضه محصولات آنها دانست و اظهارکرد: مشهد مقدس، از ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه های مختلف اقتصادی، تجاری، بازرگانی و … برخوردار بوده و همین امر فعالیت در این شهر را برای تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران جذاب می‌کند.وی با اشاره به نمایشگاه خودرو، این نمایشگاه را جزو رویدادهای ویژه خواند و گفت: در حوزه خودروسازی به سمتی رفته‌ایم که گام‌های اولیه در موضوع تولید خودرو و قطعات را برداشته‌ایم؛ باید با بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان در این عرصه فعال‌تر شویم.

حاجی‌بگلو افزود: نخبگان و چهره‌های شاخص بسیاری از ایران در عرصه خودروسازی دنیا داریم که چنین ظرفیت‌هایی را باید در داخل مورد توجه قرار دهیم و از آنها برای اعتلاء صنعت کشورمان بهره ببریم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه در استان خراسان رضوی و مشهد شرکت‌های خودروسازی و تولید قطعات خوبی داریم که سبب شده در این عرصه به یکی از قطب‌های کشور تبدیل شویم، تصریح کرد: علیرغم همه پیشرفت‌ها در صنعت خودروسازی، کماکان با دستیابی به خودرو ملی باکیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا فاصله داریم.

بخوانید:  افزایش ۴۰ درصدی سرانه ورزشی مشهد در سال ۱۴۰۲

حاجی‌بگلو گفت: امیدواریم با حضور پررنگ‌تر نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان، هرچه زودتر در این مسیر به نقطه کمال برسیم و خودروی ملی مطابق با استانداردهای روز و کیفیت درخور تولید و در اختیار هموطنان قرار دهیم.

وی در ادامه به نمایشگاه بین‌المللی مشهد مقدس اشاره کرد و افزود: با بهبود شرایط کرونایی کشور، حدود یک سال است که این نمایشگاه فعالیت خود را از سر گرفته و نسبت به برگزاری رویدادهای مختلف اقدام کرده است؛ درعین حال، هنوز با سیاست‌های مدنظر شورای ششم فاصله دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس اظهارکرد: نمایشگاه بین‌المللی باید به عرصه‌ای برای نمایش و عرضه تولیدات داخلی و معرفی ظرفیت‌های بومی تبدیل شود؛ در این مسیر می‌توان ظرفیت‌های موجود را در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای تولیدی داخلی قرار داد و از تولید ملی حمایت کرد.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=3565

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.