9

«حسینیه اعظم میدان شهدا» در محل تدفین شهیدان گمنام مشهد برپا می شود.

  • کد خبر : 2944
  • ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۹:۱۲
«حسینیه اعظم میدان شهدا» در محل تدفین شهیدان گمنام مشهد برپا می شود.
سیدحسین علوی مقدم نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: «حسینیه اعظم میدان شهدا» در محل تدفین و خاکسپاری پیکر مطهر شهیدان گمنام ایجاد می شود.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،حسینیه اعظم میدان شهدا؛سیدحسین علوی‌مقدم با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، اظهارکرد: مایه افتخار است که در چنین روزی، مشهدالرضا(ع) میزبان پیکر مطهر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس بود.

وی با تقدیر از حضور پرشور امت ولایی و شهیدپرور مشهدمقدس در مراسم تشییع و تدفین این شهدای والامقام، گفت: بسیار خرسندیم که «میدان شهدا» مشهد به برکت خون پاک شهیدان گمنام این مرز و بوم، امروز به معنای واقعی کلمه، «میدان شهدا» شد و الهام‌بخش جریانات ارزشی و انقلابی در نزدیکی حرم مطهر رضوی خواهد بود.

علوی‌مقدم با بیان اینکه شهدا، همیشه برای امت ایران اسلامی مایه خیر و برکت بوده‌ و هستند، تصریح کرد: به‌خاک ‌سپاری این عزیزان در میدان شهدا، که یکی از میادین اصلی و تاریخی مشهدمقدس محسوب می‌شود، فرصت بسیار مغتنمی است تا مزار مطهر ایشان به یک فضای شهری معنوی، مذهبی، فرهنگی و اجتماعی تبدیل گردد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهدمقدس افزود: برهمین اساس و پس از پیگیری‌های به‌عمل آمده، «حسینیه اعظم میدان شهدا» در محل آرامگاه و مزار پیکر مطهر این شهیدان گمنام ایجاد می‌شود.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=2944

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.