3
رئیس کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد مقدس:

توسعه برنامه‌هایی مانند جشنواره غذای ملل ضروری است

  • کد خبر : 3988
  • ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
توسعه برنامه‌هایی مانند جشنواره غذای ملل ضروری است
استقبال گسترده مردمی، ضرورت توسعه جشنواره‌های از این دست را نشان می‌دهد و برگزاری چنین رویدادهایی، با توجه به جایگاه بین‌المللی مشهد مقدس، الزام آور است.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،جشنواره غذای ملل؛غلامحسین صاحبی در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره غذای ملل با بیان اینکه حضور و استقبال گسترده مردمی نشان از اهمیت بالای برگزاری رویدادهای این چنینی دارد، اظهارکرد: از سوی دیگر فضای مفرح و شادی نیز برای شهروندان ایجاد شده و فرصت ارزشمندی برای ایجاد ارتباط بین فرهنگ‌ها و ملل مختلف است.

وی افزود: استقبال گسترده مردمی، ضرورت توسعه جشنواره‌های از این دست را نشان می‌دهد و برگزاری چنین رویدادهایی، با توجه به جایگاه بین‌المللی مشهد مقدس، الزام آور است.

رئیس کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به برگزاری جشنواره غذای ملل در حاشیه شهر، گفت: برخی به این پهنه‌ها، با نگاه معضل نگاه می‌کنند ولی حاشیه شهر را یک فرصت می‌دانیم چراکه طوایف مختلف با آداب و رسوم متنوع، با حفظ هویت خود، زیست می‎‌کنند و برگزاری این برنامه‌ها در حاشیه شهر جذابیت بیشتری دارد. و استقبال بیشتری نیز از آن می‌شود.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=3988

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.