7
رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر مطرح کرد:

توجه ویژه مدیریت شهری مشهد به ورزش جانبازان و معلولین

  • کد خبر : 3485
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶
توجه ویژه مدیریت شهری مشهد به ورزش جانبازان و معلولین
رئیس کمیسیون ویژه ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شورا و شهرداری مشهد در دوره ششم نگاه ویژه‌ای به ورزش حوزه جانبازان و افراد دارای معلولیت دارد.

به گزارش پایگاه خبری همزمان، ورزش جانبازان و معلولین؛ سید حسین علوی‌مقدم در مراسم تقدیر شهردار از مدال‌آوران مشهدی بازی‌های المپیک ناشنوایان که با حضور رئیس فدراسیون ناشنوایان ایران برگزار شد، افزود: یکی از دغدغه‌های ما در دوره ششم شورای شهر و مدیریت شهری نظام‌‌مند کردن حوزه ورزش بود.

وی اضافه کرد: بر همین اساس کمیسیون ویژه ورزش و جوانان تشکیل شد و از همان روز اول فعالیت، هدفمان این بود کاری انجام دهیم که سال‌ها به آن پرداخته نشده بود و آن نگاه ویژه به ورزش جانبازان و افراد دارای معلولیت بود.

رئیس کمیسیون ویژه ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: خوشبختانه طی یک سال گذشته با توجه ویژه شهردار و کمیسیون اقدامات خوبی در حوزه ورزش جانبازان و معلولین از جمله ناشنوایان انجام‌شده است.

علوی مقدم ادامه داد: این نگاه و دغدغه در سایر اعضای شورای اسلامی شهر نیز وجود دارد اما عرصه ورزش بسیار گسترده است و دراین میان ورزش جانبازان و افراد دارای معلولیت مظلوم واقع‌شده است درحالی‌که سال‌هاست ورزشکاران قهرمان جانباز و دارای معلولیت با کسب مدال، پرچم پرافتخار کشورمان را برافراشته کرده‌اند لذا مدیریت شهری در دوره ششم نگاه ویژه‌ای به این حوزه داشته و خواهد داشت.

وی افزود: حمایت از ورزش جانبازان و افراد دارای معلولیت ازجمله ناشنوایان مشهدی در سال دوم شورا نیز ادامه‌دار خواهد بود و امیدواریم بتوانیم قدم‌های مناسبی را دراین مسیر برداریم.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=3485

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.