3
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس:

انتخاب شهردار مشهد در موعد مقرر انجام خواهد شد

  • کد خبر : 3884
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲
انتخاب شهردار مشهد در موعد مقرر انجام خواهد شد
سرپرست شهرداری مشهد مقدس با تمام توان درحال تلاش بوده و شهردار را نیز در زمان قانونی انتخاب خواهیم نمود.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،انتخاب شهردار مشهد؛ حسن موحدیان در آغاز هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم مشهد در راهپیمایی 22 بهمن، اظهارکرد: این حضور پرشور نشان می‌دهد که مردم همچنان پای شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

وی در ادامه با تبریک عید مبعث پیامبر رحمت، گفت: پیامبر اکرم(ص) برای هدایت مردم و برحذر داشتن آنها از خرافات و کج‌اندیشی و همچنین برپایی قسط و عدل در جامعه مبعوث شد.

موحدیان افزود: شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، در دوره ششم نیز از ابتدای فعالیت خود تاکنون، قسط و عدل و گسترش عدالت در پروژه‌های شهری و برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌ها را دنبال کرده و خود را متعهد می‌داند که در باقی‌مانده این دوره نیز مدنظر خود قرار دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع انتخاب شهردار جدید مشهد اشاره کرد و تصریح کرد: شورای شهر در فرصت قانونی و اسرع وقت، نسبت به انتخاب سرپرست شهرداری از درون شهرداری اقدام نمود که با حمایت کامل اعضاء نیز همراه شد.

موحدیان با بیان اینکه در دوره سرپرستی، هیچگونه خلل و وقفه‌ای در روند ارائه خدمات و انجام امور شهری اتفاق نیفتاده، گفت: سرپرست شهرداری مشهد مقدس با تمام توان درحال تلاش بوده و شهردار را نیز در زمان قانونی انتخاب خواهیم نمود.

وی در ادامه به سرپرست شهرداری مشهد و معاونان شهرداری نیز تاکید کرد که با توجه به پیش رو بودن سال نو و ماه مبارک رمضان، مسائل و موضوعات شهری را به دقت و تلاش بیشتری دنبال کنند تا خللی در روند میزبانی از زوار رضوی پیش نیاید.

بخوانید:  توسعه برنامه‌هایی مانند جشنواره غذای ملل ضروری است

موحدیان همچنین با بیان اینکه رویکرد شورای ششم، مردم‌محوری بوده و براساس همین نگاه، پروژه‌های زودبازده تعریف شده، گفت: این رویکرد نشان می‌دهد که مدیریت شهری در این دوره به دنبال جلب مشارکت و همراهی مردم بوده و باور داریم بدون حمایت شهروندان نمی‌توانیم امورات مختلف را پیش ببریم.

حضور اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در مرکز 137 شهرداری و پاسخگویی به تماس‌های شهروندان، افزود: فرصت بسیار خوبی برای پاسخگویی فراهم آمده و این حضور موجب تقویت ارتباط مستقیم با شهروندان می‌شود.

موحدیان در ادامه با بیان اینکه امروزه مقوله اقتصاد، ابزاری برای رسیدن به هدف بوده و بدون اقتصاد نمی‌توان به تعالی انسان فکر کرد، گفت: شهرداری اگر به دنبال اوج شکوفایی است، باید از طریق فعالیت‌های اقتصادی، نسبت به درآمدزایی برای شهرداری اقدام نماید.

وی اشاره‌ای هم به بودجه سال 1402 شهرداری داشت و اظهارکرد: امیدواریم با همکاری و همیاری اعضای شورای اسلامی شهر و کار شبانه‌روزی بتوانیم این لایحه را تصویب و برای اجرا به شهرداری ابلاغ کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: یکی از نکات حائز اهمیت در بودجه 1402 شهرداری، پرهیز از هزینه‌های غیرضرور بوده و در این مساله باید جدیت به خرج دهیم.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=3884

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.