3
نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس:

افزایش ۲ هزار میلیارد ریالی اعتبار ویژه بانوان در بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری مشهد

  • کد خبر : 3820
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷
افزایش ۲ هزار میلیارد ریالی اعتبار ویژه بانوان در بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری مشهد
در بودجه سال 1401، اعتبار 110 میلیارد تومانی صرفا ویژه حوزه بانوان درنظر گرفته شد و این اعتبار در سال آینده نیز به حدود 200 میلیارد تومان افزایش پیدا می‌کند تا شاهد بهره‌مندی بیشتر بانوان در حوزه‌های مختلف باشیم.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،بانوان در بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری مشهد؛ موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در دومین اجلاس بانوان عضو شورای اسلامی شهرهای کشور با بیان اینکه بانوان در جامعه اسلامی ایران نقش پررنگی دارند، اظهارکرد: براساس آمار 50 درصد نخبگان کشوری، از قشر بانوان هستند ولی در تصمیم‌گیری‌های حوزه بانوان، انگونه که باید نقش‌آفرینی ندارند و با شرایط ایده‌آل و مطلوب فاصله داریم.

وی با اشاره به نقش پررنگ زنان در نظام‌های دموکراسی که سرمنشاء و سرآمد آنها جمهوری اسلامی ایران است، گفت: بانوان در تمام صحنه‌ها و ادوار تاریخی این مرز و بوم، نقش بسیار مهمی ایفا کرده‌اند و باید از ظرفیت آنها بهره بگیریم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از توجه ویژه شورای ششم مدیریت شهری به حوزه بانوان سخن گفت و تصریح کرد: در بودجه سال 1401، اعتبار 110 میلیارد تومانی صرفا ویژه حوزه بانوان در بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری مشهد درنظر گرفته شد و این اعتبار در سال آینده نیز به حدود 200 میلیارد تومان افزایش پیدا می‌کند تا شاهد بهره‌مندی بیشتر بانوان در حوزه‌های مختلف باشیم.

حاجی‌بگلو افزود: بانوان در شوراهای اجتماعی محلات مشهد نیز نقش پررنگی دارند و بعنوان نمایندگان بدنه مردمی در محلات، بسیار فعال هستند.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=3820

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.