6
رئیس کمیته نظارتی شماره 5 شورای اسلامی شهر مشهد مقدس مطرح کرد

افزایش بیش از 15 برابری اعتبارات عمرانی

  • کد خبر : 4118
  • ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲
افزایش بیش از 15 برابری اعتبارات عمرانی
در زمان آغاز فعالیت مدیریت شهری در دوره ششم، اعتبارات عمرانی پیش‌بینی شده برای منطقه 3، در حدود 70 میلیارد تومان بود ولی در سال 1401، این بودجه را به 700 میلیارد تومان و برای سال 1402 نیز به 1100 میلیارد تومان افزایش دادیم.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،اعتبارات عمرانی؛سیدابراهیم علیزاده در نشست فصلی اعضای شورای اجتماعی محلات منطقه 3 شهرداری مشهد مقدس، اظهارکرد: اعضای شوراهای اجتماعی محلات، افرادی گمنام و پرتلاش هستند که بدون هیچ چشم‌داشتی به مردم خدمت می‌کنند.

وی با قدردانی از تلاش‌های ارزشمندی که تاکنون به همت شوراهای اجتماعی محلات صورت گرفته، گفت: رویکرد و نگاه شورای ششم، نسبت به مناطق کم‌برخوردار، رویکردی حمایتی بوده که این نگاه برای منطقه 3 نیز صدق می‌کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: در زمان آغاز فعالیت مدیریت شهری در دوره ششم، اعتبارات عمرانی پیش‌بینی شده برای منطقه 3، در حدود 70 میلیارد تومان بود ولی در سال 1401، این بودجه را 10 برابر افزایش دادیم تا به 700 میلیارد تومان برسد.

علیزاده تصریح کرد: در ادامه این رویکرد حمایتی، در سال 1402، اعتبارات عمرانی منطقه 3 را به 1100 میلیارد تومان افزایش دادیم.

وی گفت: تنها منطقه‌ای که شیب اعتبارات آن از حد معمول فراتر رفته، منطقه 3 است که البته این افزایش بودجه همت و تلاش همکاران منطقه 3 را نیز چندین برابر می‌کند.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=4118

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.