3
رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر:

اتصال مترو به حرم مطهر تا نیمه سال آینده

  • کد خبر : 4251
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸
اتصال مترو به حرم مطهر تا نیمه سال آینده
با اوراق مشارکت 3 هزار و 900 میلیاردی محقق شده، تا نیمه سال آینده شاهد اتصال مترو به حرم مطهر رضوی خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،اتصال مترو به حرم مطهر؛ ایمان فرهمندی در گفتگویی با اشاره به 3 هزار و 900 میلیارد تومان اوراق مشارکتی که به همت شهرداری مشهد منتشر می‌شود، اظهارکرد: از سرجمع این اعتبار، هزار و 850 میلیارد تومان برای تکمیل خط 2 و همچنین ساخت خط 3 قطارشهری هزینه می‌شود که نقش بسزایی در ایجاد رضایت برای زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی و سهولت دسترسی به حرم مطهر خواهد داشت.

وی گفت: با این اعتبار، فاز یک خط 3 مترو، حدفاصل پایانه مسافربری امام‌رضا(ع) تا میدان شهدا، تا پایان نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرهمندی با بیان اینکه بافت‌های فرسوده، 2 هزار و 50 میلیارد تومان از این اعتبار سهم دارند، افزود: از این رقـم، 250 میلیـارد تومان اعتبار برای بهسازی بافت فرسوده «عامل»، 300 میلیارد تومان برای بهسازی بافت فرســوده «آبکوه» و 500 میلیارد تومان برای بهسازی بافت فرسوده «وکیل‌آباد» است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: همچنین هزار میلیارد تومان از اوراق مشارکت جذب شده جهت بهسازی و نوسازی بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی و اتصال مترو به حرم مطهر در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=4251

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.