3
رئیس کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد:

آمادگی شهرداری برای پاسخگویی به مالکان اراضی فتح‌آباد مشهد

  • کد خبر : 4047
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷
آمادگی شهرداری برای پاسخگویی به مالکان اراضی فتح‌آباد مشهد
جلسات و نشست‌های متعددی با آستان قدس رضوی، شرکت آب ‎‌منطقه‌ای، شهرداری، مشاورین طرح و دستگاه‌های متعدد برگزار کردیم تا سرانجام طرح تفصیلی این محدوده نهایی و اخیرا نیز ابلاغ شده و آماده پاسخگویی است.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،اراضی فتح‌آباد مشهد؛ غلاحسین صاحبی پس از پاسخگویی 2 ساعته به تماس‌های شهروندان در مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری مشهد مقدس، اظهارکرد: بیشترین تماس‌های دریافتی از سوی شهروندان، مربوط به اراضی «فتح‌آباد» بود؛ مالکانی که 20 سال است پیگیر تعیین تکلیف اراضی خود هستند تا بتوانند از شهرداری پروانه ساخت دریافت کنند.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر براساس دغدغه‌های مردم، به این موضوع ورود کرد، گفت: جلسات و نشست‌های متعددی با آستان قدس رضوی، شرکت آب ‎‌منطقه‌ای، شهرداری، مشاورین طرح و دستگاه‌های متعدد برگزار کردیم تا سرانجام طرح تفصیلی این محدوده نهایی و اخیرا نیز ابلاغ شده و آماده پاسخگویی است.

رئیس کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: در طرح تفصیلی این حوزه شروط جدیدی گذاشته شده است؛ به عنوان مثال، حدنصاب تفکیک، با پیگیری‌های صورت گرفته، اصلاح و به 200 متر مربع کاهش پیدا کرده است.

صاحبی تصریح کرد: بر این اساس، برای اراضی با مساحت 200 مترمربع به بالا، درصورتی که موقعیت زمین مالک مشخص شود، امکان پاسخگویی وجود دارد.

وی با بیان اینکه دیگر گلایه مطرح شده از سوی شهروندان، مربوط به مشاغل مزاحمی چون صافکاری و تعمیر‌گاه‌هاست، گفت: ساماندهی این مشاغل در شورای چهارم مطرح شد و تعدادی نیز مرکز ساماندهی مشاغل مزاحم ایجاد گردید ولی همچنان در برخی از مناطق نیازمند احداث مراکز مشابه هستیم تا موجب رفاه و آسایش بیشتر شهروندان شود.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=4047

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.