1
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد مقدس:

کاهش بودجه عمرانی خدمات‌شهری مشهد با سیاست های شورای ششم در تضاد است

  • کد خبر : 3897
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
کاهش بودجه عمرانی خدمات‌شهری مشهد با سیاست های شورای ششم در تضاد است
در بررسی کلیات بودجه مشخص شد که سهم بخش عمرانی خدمات شهری کاهش چشمگیری داشته و این موضوع با سیاست‌های شورای ششم در زمینه افزایش سرانه فضای‌سبز در تضاد است.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،بودجه عمرانی خدمات‌شهری مشهد؛ حسن کریمدادی در جلسه کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست، اظهار کرد: در جلسه امروز کلیات بودجه 1402 بررسی شد و در ارائه بودجه مشخص شد متاسفانه بودجه عمرانی خدمات‌شهری مشهد به شدت کاهش پیدا کرده است تا جایی که تقریبا حدود هزار و 500 میلیارد تومان کسری دارد.

وی افزود: این بودجه حتی برای نگهداری و حفظ پارک‌های فعلی کافی نیست و با رویکرد شورای ششم در زمینه افزایش سرانه فضای‌سبز در پهنه های مختلف شهر خصوصا مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌شهر در تضاد است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ادامه داد: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های شورای ششم این است که در حاشیه شهر پارک‌های جدید ساخته شود و سرانه فضای‌سبز در مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌شهر افزایش یابد که با این بودجه این امکان وجود ندارد وما در کمیسیون خدمات‌شهری این موضوع را به صورت جدی پیگیری می‌کنیم تا این بودجه افزایش یابد.


کریمدادی بیان کرد: نکته بعدی اتمام پروژه های نیمه تمام است و برنامه‌ریزی ما این است اقدامات به شکلی پیش برود که سال آینده همه پروژه های نیمه‌تمام افتتاح شود.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=3897

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.