3
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد:

هنوز میزان حقوق مدیران شهرداری مشهد اعلام نشده است

  • کد خبر : 3464
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳
هنوز میزان حقوق مدیران شهرداری مشهد اعلام نشده است
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: براساس تبصره ۸۴ بودجه ۱۴۰۱، شهرداری مکلف است هر سه ماه گزارش میزان خالص دریافتی مدیران خود را به شورای شهر ارائه دهد که تا کنون این اقدام صورت نگرفته است.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،حقوق مدیران شهرداری؛حسین حسامی افزود: لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری مشهد، اسفندماه پارسال برای تصویب به فرمانداری ارسال شد و پس از بررسی‌های مختلف، اصلاح و یا ارائه توضیحات لازم درخصوص برخی از تبصره های بودجه، مصوبه به تایید هیات تطبیق رسید و ۳۰ فروردین‌ماه به حوزه‌های مربوطه شهرداری ابلاغ شد.

وی خاطرنشان کرد: تبصره ۸۴ بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری مشهد مربوط به حقوق و دستمزد مدیران و کارکنان است.

حسامی اضافه کرد: شهرداری مکلف است به منظور ایجاد عدالت، انگیزه و افزایش بهره‌وری در بین کارکنان، نسبت به راه‌اندازی زیرشبکه یکپارچه حقوق و دستمزد و ثبت تمامی اطلاعات مرتبط با حقوق و دستمزد آنان اقدام کند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد افزود: همچنین شهرداری باید میزان خالص دریافتی حقوق مدیران خود را در گزارش‌های سه ماهه، به شکل محرمانه، به شورای شهر ارائه دهد.

حسامی خاطرنشان کرد: سی‌ام تیرماه، سررسید این مصوبه و گزارشی که باید به شورای شهر ارائه شود، فرارسیده ولی تاکنون گزارشی دریافت نشده است، برهمین اساس، طی نامه‌ای از شهردار خواسته شده تا در اسرع وقت این مصوبه را اجرایی و گزارشی از میزان دریافتی مدیران آن مجموعه ارائه کند.

بودجه سال ۱۴۰۱  شهرداری مشهد بیش از ۲۶ هزار میلیارد تومان است.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=3464

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.