5
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس:

هماهنگی حداکثری مدیریت شهری در آستانه تصویب بودجه ۱۴۰۲ شهرداری مشهد

  • کد خبر : 3795
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶
هماهنگی حداکثری مدیریت شهری در آستانه تصویب بودجه ۱۴۰۲ شهرداری مشهد
در آستانه تصویب بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری مشهد، به عنوان نقشه راه یکساله مدیریت شهری از همه همکاران در مدیریت‎های مختلف شهرداری تقاضای هماهنگی حداکثری را داریم تا همچون گذشته با همدلی و برادری بیشتر، سال آینده شاهد تعریف پروژه‌های با ارزش باشیم.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،بودجه ۱۴۰۲ شهرداری مشهد، سید ابراهیم علیزاده در مراسم معارفه سرپرست شهرداری مشهد اظهار داشت: انتخاب یکی از مدیران خوش‌نام و با سابقه شهرداری برای سرپرستی ابرسازمانی چون شهرداری، نشان‌دهنده نگاه شورای اسلامی شهر به بدنه نیروهای درون‌سازمانی شهرداری است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه تصویب بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری مشهد، به عنوان نقشه راه یکساله مدیریت شهری هستیم، از همه همکاران در مدیریت‎های مختلف شهرداری تقاضای هماهنگی حداکثری را داریم تا همچون گذشته با همدلی و برادری بیشتر، سال آینده شاهد تعریف پروژه‌های با ارزش باشیم.

علیزاده افزود: تغییرات مدیریتی، امری طبیعی در ساختارهای اداری است که با اتکاء به قوانین و مقررات جاری کشور باید با این موضوع برخورد شود.این تغییر و تحولات منشاء برکات و برکت برای شهر خواهد بود و کمک می‌کند که مدیریت شهری حرکت رو به جلوی خود را همچون گذشته ادامه دهد.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=3795

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.