8
در پی انتشار یک پست اینستاگرامی :

قهرمان مشهدی بدنسازی جهان به جرم اهانت به ساحت ائمه اطهار دستگیر شد

  • کد خبر : 879
  • 05 نوامبر 2020 - 9:14
قهرمان مشهدی بدنسازی جهان به جرم اهانت به ساحت ائمه اطهار دستگیر شد
ورزشکار مشهدی رشته بدنسازی و قهرمان جهان و مالک یک باشگاه ورزشی در پی هتاکی و اهانت به ساحت ائمه اطهار(ع) با اعتراض گسترده کاربران و حکم دادستانی در مشهد توسط نیروی انتظامی بازداشت شد.

به گزارش پایگاه خبری «همزمان»، ماجرا از آنجایی آغاز شد که روز گذشته  یکی از ورزشکاران و بدنسازان معروف مشهدی و مالک یک باشگاه‌ بدنسازی در صفحه اینستاگرام خود در واکنش به مصوبه ستاد مبارزه با کرونای خراسان رضوی مبنی بر تعطیلی ده روزه باشگاه‌های ورزشی و ممنوعیت فعالیت؛ انتقادات تندی را مطرح و در ادامه صحبت‌های خود به ساحت ائمه اطهار توهین نمود.

این اظهارات در صفحه شخصی او، بلافاصله با واکنش شدید کاربران و دیگر اقشار جامعه مواجه شد تا آنجا که گروهی از شهروندان با تجمع مقابل باشگاه وی در خیابان دستغیب خواستار برخورد با این ورزشکار شده و تابلوی باشگاه او را پایین کشیدند. در همین راستا با حکم دادستانی مشهد  این فرد توسط نیروی انتظامی بازداشت و جهت ادامه تحقیقات روانه زندان شد. همچنین باشگاه ورزشی او نیز تا اطلاع بعدی پلمپ شد.

امروز فرزاد فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به بازداشت فرد توهین کننده اظهارکرد: از ابتدای امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا تمامی باشگاه داران با ما همکاری لازم را داشتند اما این بار یکی از باشگاه داران در مشهد با انتشار مطالبی توهین‌آمیز دل همه مسلمانان را سوزاند.

 فتاحی ادامه داد:‌به نمایندگی از جامعه ورزشی از تمام کسانی که از این بی ادبی اندوهگین شدند عذرخواهی می‌کنیم و از مردم میخواهیم که اجازه دهند مقام‌های قضایی این موضوع را پیگیری کنند. شنبه هفته آتی مجوز باشگاه او لغو خواهد شد زیرا هیچگاه جامعه ورزشی چنین افرادی را تایید نمی‌کند و تمامی همکاران من و ورزشکاران از این رویداد ناراحت هستند.

بخوانید:  انتشار ۲.۷ هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت از ابتدای شورای ششم مشهد

همچنین رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام نیز در واکنش به این قضایا گفت: صبح امروز کمیته انضباطی هیات، مامور شد بر حسب وظایف قانونی به موضوع استوری توهین آمیز یکی از باشگاه‌داران و ورزشکاران مشهد به مقدسات ورود کند.

سروش پورآزاد ادامه داد: هیات بدنسازی و پرورش اندام بر حسب وظایف و مسوولیت‌های قانونی و شرعی، برخورد با چنین حواشی را در سریعترین زمان انجام خواهد داد و از ابتدای انتشار این ‌موضوع همراه با حراست اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام موضوع درحال پیگیری بود و ورزشکار مورد نظر به کمیته انضباطی احضار شد.
رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: پیگیری و برخورد هیات بدنسازی و پرورش اندام در کنار پیگیری‌ها و جنبه عمومی این ماجرا خواهد بود که از سوی دستگاه قضایی در حال انجام است.

گفتنی‌ ست این بدنساز معروف و قهرمان جهان در ساعات اولیه امروز در واکنش شدید کاربران و خشم شهروندان نسبت به صحبت‌های روز گذشته خود استوری جدیدی مبنی بر طلب عفو و بخشش منتشر نموده بود.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=879

برچسب ها

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.