5
رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مطرح کرد:

عزم جدی شورای شهر برای ارتقاء ظرفیت‌های کارخانه آسفالت

  • کد خبر : 3743
  • ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱
عزم جدی شورای شهر برای ارتقاء ظرفیت‌های کارخانه آسفالت
در کارخانه آسفالت ظرفیت‌ های بسیار خوبی وجود دارد که بیش از پیش نیازمند فعال شدن است و شورای شهر نیز از این مهم حمایت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،کارخانه آسفالت؛ایمان فرهمندی در حاشیه بازدید رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از کارخانه آسفالت، با بیان اینکه سازمان عمران به عنوان یکی از سازمان‌های پر ظرفیت و توانمند شهرداری در حوزه عمرانی محسوب می‌شود، اظهارکرد: سازمان عمران را می‌توان جزو سازمان‌های موفق و پرتلاش شهرداری دانست که در حوزه سازندگی و تولید مصالح و تجهیزات عمرانی فعال است.

وی با اشاره به کارخانه آسفالت، گفت: در این کارخانه ظرفیت‌های بسیار خوبی وجود دارد که بیش از پیش نیازمند فعال شدن است؛ در بازدید اعضای کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر، درخصوص ارتقاء ظرفیت و کمک‌های شورای اسلامی شهر به منظور بهبود سطح کمی و کیفی تولیدات نیز بحث و تبادل نظر شد.

فرهمندی افزود: از جمله حمایت‌هایی که می‌توان داشت، سرمایه‌گذاری بیشتر برای ظرفیت‌سازی مضاعف و همچنین تامین نیروی متخصص و غیرمتخصص برای کارخانه آسفالت است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از شهرداری خواست تا در بحث مالی و سرمایه در گردش سازمان عمران، به عنوان یک مجموعه پیمانکار، تمهیدات ویژه‌ای بیاندیشد و با تکیه بر ظرفیت بودجه‌ای و اعتبارات، ظرفیت‌های بالقوه مجموعه را به فعلیت رساند.

فرهمندی با اشاره به فعالیت کارخانه آسفالت برای تولید محصولات بتنی و …، گفت: هرچه بتوانیم تولید مصالح را به سمت مجموعه‌های داخل شهرداری ببریم، شاهد کاهش هزینه در پروژه‌های عمرانی و همچنین ارتقاء سطح کیفی و اطمینان بیشتر خواهیم بود.

بخوانید:  دشمن به دنبال جنگ نرم و رسانه‌‎ای است

وی افزود: از سوی دیگر، ظرفیت‌های خوبی برای تولید و فروش مصالح مازاد نیز بوجود می‌آید که می‌توان از آن برای تسویه حساب پیمانکاران و همچنین به عنوان منبع درآمدی برای شهرداری بهره گرفت.

فرهمندی تصریح کرد: تحقق این مهم، مستلزم ایجاد زیرساخت‌های قانونی است چراکه ملاحظاتی در این خصوص وجود دارد که باید آنها را مدنظر قرار دهیم.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=3743

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.