4
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای شهر مشهد:

طرح توسعه استفاده از موتورسیکلت برقی در مشهد کلید خورد

  • کد خبر : 3733
  • ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷
طرح توسعه استفاده از موتورسیکلت برقی در مشهد کلید خورد
طرح توسعه استفاده از موتورسیکلت برقی در مشهد یک اقدام عملی کم نظیر و گامی طلایی در جهت تحقق شعار هوای پاک است.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،موتورسیکلت برقی در مشهد؛ مجید دبیریان با اشاره تلاش‌های انجام شده برای اجرای طرح توسعه استفاده از موتورسیکلت‌های برقی از سوی سازمان مدیریت حمل‌و‌نقل بار درونشهری شهرداری و مدیریت شهری مشهد، اظهار کرد: تشدید روزافزون آلودگی هوا یکی از معضلات و دغدغه‌های اصلی کلانشهرها محسوب می‌شود و انتخاب مشهد به‌عنوان پایلوت طرح توسعه استفاده از موتورسیکلت برقی در کشور نشان‌دهنده عزم جدی مسئولین این شهر برای کاهش آلودگی و ارائه خدمت شایسته و موثر به شهروندان است.

وی شرایط آسان خرید موتورسیکلت برقی را یکی از ویژگی‌های این طرح خواند و ادامه داد: شهروندان به‌راحتی میتوانند با تسهیلات ۱۰۰میلیون تومانی که با بهره ۴درصد و بازپرداخت ۲۴ ماهه فراهم شده است، موتورسیکلت برقی در مشهد خریداری کنند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت دولت، شرایط اسقاط موتورسیکلت‌های بنزینی نیز که سهم جدی در آلودگی هوای مشهد دارد فراهم شود و شاهد جایگزینی این وسیله‌های دودزا با موتورسیکلت‌ برقی در مشهد باشیم.

گفتنی است، شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد به آدرس ftm.mashhad.ir از شرایط و نحوه خرید موتورسیکلت‌های برقی از طریق این طرح، آگاه شوند.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=3733

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.