3
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس:

شورای ششم مشهد به دنبال تقویت شورای اجتماعی محلات است

  • کد خبر : 3786
  • ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹
شورای ششم مشهد به دنبال تقویت شورای اجتماعی محلات است
امیدواریم در دوره ششم شورای اسلامی شهر مشهد مقدس بتوانیم نقش پررنگ‌تری را برای شوراهای محلات ایجاد کنیم و نقش آنها را در ارتباط با توسعه شهر و رفع مشکلات و معضلات و بهبود شرایط محلات بهبود ببخشیم تا شهری مهربان و مردم‌محور داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،شورای اجتماعی محلات؛مجید طهوریان‌عسکری با اشاره به آغاز به کار یازدهمین دوره شوراهای اجتماعی محلات شهر مشهد مقدس، اظهارکرد: شوراهای اجتماعی محلات شهر مشهد یکی از گنجینه‌های بسیار مهمی است که توانسته در ادوار مختلف ارتباط بسیار خوب و سازنده‌ای را بین مجموعه مدیران شهری و مردم برقرار کند.

وی افزود: فعالیت شوراهای اجتماعی محلات موجب شده تا رابطه مردم و حاکمیت محلی، یک رابطه مستقیم و بدون واسطه، برای پیشبرد و اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و … در سطح محلات شهر مشهد باشد.

طهوریان‌عسکری با بیان اینکه مصداق بارز اتفاقات خوبی که طی سال‌های اخیر رقم خورده را می‌توان پروژه‌هایی چون «محله آباد» و «محله ما» دانست، تصریح کرد: در دوره ششم نیز پروژه‌های زودبازده برای واگذاری اعتبارات محلی و منطقه‌ای به پاسداشت نظرهای اعضای شورای اجتماعی محلات، تعریف شد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: تحول روز به روز شوراها نشان داده در هر عرصه‌ای که حاکمیت و نظام‌های تصمیم‌ساز به سراغ مردم رفته‌اند، ظرفیت بسیار خوبی از فکر و اندیشه و توان مردم برای اداره بهتر شهر و حکومت ایجاد شده است.

طهوریان‌عسکری افزود: تمامی اتفاقاتی که طی بیش از 40 سال انقلاب اسلامی شاهد بوده‌ایم، با پشتوانه نظرهای مردمی بوده و شوراهای اجتماعی محلات یکی از نمونه‌های بارز این اتفاق مبارک هستند.

بخوانید:  آمادگی شهرداری برای پاسخگویی به مالکان اراضی فتح‌آباد مشهد

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در دوره ششم شورای اسلامی شهر مشهد مقدس بتوانیم نقش پررنگ‌تری را برای شوراهای محلات ایجاد کنیم و نقش آنها را در ارتباط با توسعه شهر و رفع مشکلات و معضلات و بهبود شرایط محلات بهبود ببخشیم تا شهری مهربان و مردم‌محور داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=3786

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.