7

شبکه اجتماعی دونالد ترامپ سه ماه دیگر می‌آید

  • کد خبر : 2479
  • ۰۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳
شبکه اجتماعی دونالد ترامپ سه ماه دیگر می‌آید
آیا راه اندازی شبکه اجتماعی شبکه اجتماعی دونالد ترامپ بازی را تغییر خواهد داد؟

به گزارش پایگاه خبری همزمان،شبکه اجتماعی دونالد ترامپ: رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حال ایجاد یک شبکه اجتماعی است. و  تا سه ماه دیگر آن را راه‌اندازی خواهد کرد. اقدامی که می‌تواند انحصار شبکه‌های اجتماعی به نفع یک گروه خاص و همچنین یکه‌تازی رسانه‌های جریان اصلی را به چالش بکشد.

ترامپ همواره منتقد انحصار اخبار و نوع پرداختن رسانه‌ها به خبر و جهت‌گیری خاص آنها بود. پس از اینکه شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر، فیس‌بوک و اینستاگرام در جریان ماجراهای پس از انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر ۲۰۲۱ و حمله ششم ژانویه به کنگره آمریکا، دسترسی دونالد ترامپ را قطع کردند. او و نزدیکانش از راه‌اندازی پلتفرم رسانه‌‌ای جدید خبر دادند.

 پیش از آن، ترامپ یکی از کاربران جدی شبکه‌های اجتماعی و توییتر بود. و به طور متوسط روزانه ۱۰ توییت منتشر می‌کرد. او معتقد بود که از راه بیان مستقیم نظر خود بدون واسطه رسانه‌ها با رویکرد خاص، می‌تواند پیام خود را به شکل شفاف‌تر و اثرگذارتری به مردم برساند.

با گذشت سه ماه از قطع دسترسی ترامپ به شبکه‌های اجتماعی متداول، یکی از مشاوران عالی او از راه‌اندازی شبکه اجتماعی دونالد ترامپ جدید خبر داده است.

دونالد ترامپ به دنبال راه اندازی یک شبکه اجتماعی شخصی

جیسون میلر که سخنگوی کمپین انتخاباتی ترامپ بود. در گفت‌و‌گو با فاکس‌نیوز اعلام کرد. که رئیس‌جمهور سابق آمریکا در بازه زمانی دو تا سه ماهه با شبکه اجتماعی خودش بازمی‌گردد. او در ضمن به نشست‌هایی در سطح عالی اشاره کرده. که اخیرا بین ترامپ و گروهی از روسای شرکت‌ها برگزار شده. که برای ایجاد این شبکه اجتماعی همکاری می‌کنند. میلر تاکید کرده که این شبکه اجتماعی «اتفاقی بزرگ» خواهد بود. و ده‌ها میلیون کاربر را جذب خود می‌کند.

بخوانید:  دو داور زن ایرانی در راه قضاوت جام جهانی

ترامپ پیش از ورود به کاخ سفید علاوه بر تجارت و ساخت و ساز در حوزه رسانه و اجرا نیز چهره‌ای شناخته شده و موفق بود. اکنون میلر می‌گوید شبکه اجتماعی ترامپ نیز به «داغ‌ترین» شبکه اجتماعی تبدیل می‌شود. و بازی را تغییر خواهد داد.

ترامپ همچنین نشانه‌هایی مبنی بر حضور احتمالی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ ارسال کرده است. بسیاری از ناظران بین‌المللی بر این باورند که او در بین حزب جمهوریخواه همچنان محبوبیت و نفوذ قابل توجهی دارد.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=2479

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.