6
سخنگوی شورای شهر مشهد:

رونق‌بخشی به اقتصاد استان و مشهد با تسهیلگری و رفع موانع تولید ایجاد می شود

  • کد خبر : 3324
  • ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴
رونق‌بخشی به اقتصاد استان و مشهد با تسهیلگری و رفع موانع تولید ایجاد می شود
سخنگوی شورای شهر مشهد گفت: تولیدکنندگان و صادرکنندگان به‌ عنوان جهادگران عرصه اقتصادی با مسائلی روبه رو هستند که تسهیلگری , رفع موانع تولید از کار آنها می‌تواند تمایل به تولید و رونق اشتغال را در استان افزایش داد و گرد رکود را از واحدهای صنعتی زدود.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،رفع موانع تولید؛ موسی‌الرضا حاجی‌بگلو با اشاره به آغاز به کار و افتتاح کانون بازرگانی و تجارت خارجی استان خراسان رضوی با بیان اینکه رونق اقتصادی، کلید گشایش و رفع بسیاری از مسائل و مشکلات است اظهار داشت: اگر به دنبال توسعه تمام‌ساحتی و در تمام ابعاد هستیم، باید توسعه اقتصادی را دنبال کنیم؛ «اقتصاد» از چنان جایگاه با اهمیتی برخوردار بوده که چندین دوره در نامگذاری شعار سال، مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

وی آغاز به کار کانون بازرگانی و تجارت استان خراسان رضوی را فرصت گران‌سنگی دانست که با تکیه بر تفکر بسیجی شکل گرفته و گفت: یکی از رسالت‌ها و مسئولیت‌های این کانون، رصد و شناسایی ظرفیت‌های اقتصادی و فرصت‌های صادراتی کشور، به ویژه در استان خراسان رضوی و مشهد مقدس است.

حاجی‌بگلو با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان و صادرکنندگان، جهادگران عرصه اقتصادی کشور هستند، افزود: این عزیزان با مسائل و مشکلات مختلفی روبرو هستند که پیگیری برای حل و فصل آنها نیازمند عزم و اراده‌ای جهادی و بسیجی است؛ کانون بازرگانی و تجارت خارجی استان باید در جهت کاهش این موانع گام بردارد و به سمتی حرکت کنیم که شاهد رونق بیش از پیش صادرات از مبداء خراسان رضوی به کشورهای مختلف، از جمله کشورهای همسایه همچون افغانستان و پاکستان باشیم.

بخوانید:  روسای کمیسیون‌های حقوقی شوراهای اسلامی مراکز استان‌ها در مشهد گردهم می‌آیند

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: در چنین شرایطی است که می‌توانیم اقتصاد استان و شهرمان را توانمند و پویا کنیم اشتغال‌آفرینی را رونق دهیم و شاهد کاهش نرخ بیکاری باشیم.

وی با بیان اینکه کانون بازرگانی و تجارت خارجی خراسان رضوی براساس وظیفه و اختیارات خود، در جهت رفع موانع صادرات در استان و تسهیل شرایط برای واحدهای تولیدی گام برخواهد داشت، گفت: در سایه چنین اقدامات و رویکردهای تسهیلگرانه‌ای می‌توان تمایل به تولید و رونق اشتغال را در استان و مشهد افزایش داد و گرد رکود و تعطیلی را از واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه‌ تعطیل زدود.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=3324

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.