7
در واکنش به شایعات در فضای مجازی:

دو شغله بودن عضو شورای شهر مشهد تکذیب شد

  • کد خبر : 3165
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴
دو شغله بودن عضو شورای شهر مشهد تکذیب شد
عضو شورای شهر مشهد گفت:با توجه به سرپرستی هسته گزینش از شورای شهر هیچ مبلغی دریافت نمی‌کنم و به صورت پاره وقت فعالیت دارم، از سمت سرپرستی هسته گزینش حقوق دریافت می‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،دو شغله بودن عضو شورای شهر مشهد؛ حسین حسامی، عضو شورای اسلامی شهر مشهد در رابطه با حواشی مطرح شده در فضای مجازی مربوط به داشتن مسئولیت در شهرداری و عضویت در شورا پاسخ داد.  

عضو هیات رییسه شورای شهر مشهد اظهارداشت: از زمان تصدی عضو شورای اسلامی شهر استعفای خود را از سمت مدیریت هسته گزینش به وزارت کشور دادم، اما بنا شد تا ابلاغ مدیر جدید با هماهنگی وزارت کشور به عنوان سرپرست باقی بمانم.

حسامی بیان کرد:با توجه به سرپرستی هسته گزینش از شورای شهر هیچ مبلغی دریافت نمی‌کنم و به صورت پاره وقت فعالیت دارم، از سمت سرپرستی هسته گزینش حقوق دریافت می‌کنم.

وی در پاسخ به تعارض منافع هم بیان کرد: من به عنوان عضو شورا ناظر شهردار هستم ولی آقای شهردار ناظر هسته گزینش نیست، هیئت مرکزی گزینش وزارت کشور ناظر است و ناظر عالیه هم هیئت عالی گزینش نهاد ریاست جمهوری است. رأی که من صادر می‌کنم شهردار در آن دخل و تصرفی ندارد.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=3165

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.