6
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی:

«دوام ثامن» نماد مردم‌پایه بودن امنیت است

  • کد خبر : 4164
  • 29 ژوئن 2023 - 11:47
«دوام ثامن» نماد مردم‌پایه بودن امنیت است
"دوام ثامن" نماد مردم‌پایه بودن امنیت بوده و شهردار باید نسبت به این امر توجه جدی داشته باشد زیرا فعالیت‌های داوطلبانه با هیچ اقدامی قابل قیاس نیست.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،دوام ثامن؛مهدی ناصحی در مراسم تقدیر از داوطلبین فعال واکنش اضطراری محلات «دوام ثامن»، اظهار کرد: ارزش حضور شما در عرصه امدادرسانی به مردم، بی‌بدیل است چراکه بدون مزد و براساس انگیزه شخصی، دینی و الهی در این حوزه فعال هستید؛ اقدامی که شایسته تقدیر و تشکر است.

وی افزود: هیچ کسب و کار، رابطه خانوادگی و پیشرفتی بدون امنیت متصور نیست؛ یکی از جنبه‌های تامین امنیت، برنامه‌ریزی و تلاش برای مقابله با بحران طبیعی و غیرطبیعی است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه اگر الزامات پدافند غیرعامل در عرصه سایبری رعایت نشود، تمامی روابط اجتماعی مردم مختل می‌شود، گفت: برهمین اساس، اعضای دوام ثامن باید مسائل سایبری مرتبط با شهرداری، پدافند زیستی و مخاطرات را به صورت تخصصی دنبال کنند.

ناصحی خاطرنشان کرد: آنچه امروز در کشورها امنیت ایجاد می‌کند، مردم پایه بودن فعالیت‌ها است و “دوام ثامن” نماد مردم‌پایه بودن امنیت بوده و شهردار باید نسبت به این امر توجه جدی داشته باشد زیرا فعالیت‌های داوطلبانه با هیچ اقدامی قابل قیاس نیست.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: حضور یکایک اعضای دوام ثامن در هر نقطه از شهر در مواقع بحران از خسارت‌های زیادی پیشگیری می‌کند که همین امر بسیار ارزشمند است.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=4164

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.