17
بعد از گذشت چند سال بلاتکلیفی:

تمامی ایستگاه‌های قدیمی دوچرخه شهری مشهد جمع‌آوری می‌شود

  • کد خبر : 683
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
تمامی ایستگاه‌های قدیمی دوچرخه شهری مشهد جمع‌آوری می‌شود
معاون شهردار مشهد از جمع‌آوری تمامی ایستگاه‌های دوچرخه مشهدمقدس که مدت ها بلا استفاده بود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همزمان، خلیل‌الله کاظمی معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد اظهار داشت: تاکنون از 136 ایستگاه قدیمی دوچرخه موجود در شهر 95 ایستگاه جمع‌آوری شده است و تا دو ماه آینده کلیه ایستگاه‌های قدیمی جمع‌آوری خواهد شد.

خلیل‌الله کاظمی بیان کرد: هم‌زمان با جمع‌آوری ایستگاه‌های قدیمی، موضوع تامین دوچرخه‌های جدید و همچنین توسعه مسیرهای دوچرخه در دستور کار قرار گرفت که برای عملیاتی کردن آن قرادادی برای خرید دوچرخه با «آساک دوچرخ» منعقد شد.

وی بیان کرد: طبق این قرارداد در مرحله اول 200 دستگاه دوچرخه و در مرحله دوم نیز 200 دستگاه تولید و تحویل شهرداری مشهد می‌شود، تاکنون از مجموع 400 دوچرخه 100دوچرخه تحویل شهرداری شده است.

کاظمی افزود: با توجه به تحریم‌ها، شرکت «آساک دوچرخ» در تامین رکاب‌های دوچرخه دچار مشکل شده است که امیدواریم طی دو هفته آینده این مشکل برطرف شده و بتوانیم 100 دوچرخه دیگر را تحویل بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تاکنون حدود 36 رک (ایستگاه) دوچرخه اشتراکی در بولوار وکیل‌آباد، ملک‌آباد به سمت تقی آباد و میدان شهدا نصب شده است، پس از تحویل گرفتن مرحله بعدی دوچرخه‌ها این رک‌ها افزایش پیدا خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=683

برچسب ها

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.