3
رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس خبر داد:

افزایش 30 درصدی توسعه کیفی زمین‌های ورزشی روباز شهرداری مشهد

  • کد خبر : 3749
  • ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
افزایش 30 درصدی توسعه کیفی زمین‌های ورزشی روباز شهرداری مشهد
رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از افزایش 30 درصدی توسعه کیفی زمین‌های ورزشی روباز طی یک سال اخیر خبرداد و گفت: طی همین چندماه، از تنها مجموعه آبی شهرداری در حاشیه شهر، یعنی استخر گلشن بهره‌برداری شد و مجدانه پیگیر افتتاح دومین مجموعه آبی شهرداری مشهد، استخر شهید قربانی نیز هستیم.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،زمین‌های ورزشی روباز شهرداری مشهد؛سیدحسین علوی‌مقدم با اشاره به گذشت حدود 16 ماه از فعالیت شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره، اظهار کرد: در ابتدای کار، شورای شهر سیاست‌ها و برنامه‌های شاخص و مهمی را با محوریت ورزش و جوانان تدوین کرد و به منظور ارتقاء اثربخشی‌ و تقویت جنبه سیاست‌گذاری، نسبت به تشکیل کمیسیون ورزش و جوانان، کمیسیونی که خلاء آن به صورت جدی حس می‌شد، اقدام نمود.

وی افزود: از ابتدای روی کار آمدن شورای ششم تمام تلاش خود را انجام دادیم تا بتوانیم اقدامی جهادی را در حوزه ورزش انجام دهیم و در مسیر منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه ورزش بتوانیم گامی موثر برداریم و کمک حال ورزش شهرمان و متولیان آن باشیم.

علوی‌مقدم با بیان اینکه یکی از مهمترین اقدامات کمیسیون ورزش و جوانان، تاکید بر ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و توسعه ورزش در مناطق حاشیه شهر بوده، گفت: پس از برگزاری جلسات مختلف و طولانی و کارشناسی، در تمام مناطق شهری استعدادیابی را آغاز کردیم تا بتوانیم با شناسایی و آموزش مستعدین در رده‌های پایه و در رشته‌های ورزش مختلف از جمله ورزش‌های رزمی، فوتبال و فوتسال، والیبال، بسکتبال و غیره بتوانیم نسبت به ورزشکاران مناطق محروم مشهد، ادای وظیفه کنیم.

بخوانید:  بزرگترین مرکز عملیات آتش‌نشانی شرق کشور در مشهد کلنگ زنی شد

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: با نگاه ویژه و اهتمامی که صورت پذیرفت و همراهی شهردار مشهد، در بودجه امسال 105 پروژه عمرانی با اعتبار 2 هزار و 520 میلیارد ریال در دستورکار قرار گرفته است.

علوی‌مقدم از افزایش 30 درصدی توسعه کیفی زمین‌های ورزشی روباز شهرداری مشهد طی یک سال اخیر خبر داد و گفت: طی همین چندماه، از تنها مجموعه آبی شهرداری در حاشیه شهر، یعنی استخر گلشن بهره‌برداری شد و مجدانه پیگیر افتتاح دومین مجموعه آبی شهرداری مشهد، استخر شهید قربانی نیز هستیم.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه «ورزش» محلل کار اجتماعی و فرهنگی است، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مختلف باید رویکرد حمایتی نسبت به ورزش داشته باشند؛ شورای ششم براساس همین راهبرد بوده که تمام سطح شهر، همچون حاشیه شهر، استعدادیابی را مجدانه دنبال کرده‌ایم.

علوی‌مقدم افزود: کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در این دوره، دو حوزه تربیتی و هویتی را مجدانه در دستورکار خود قرار داده که امیدواریم همچون یک سال اخیر، با قدرت از سوی شهرداری دنبال شود و روند رو به رشد ورزش شهر مشهد، ادامه‌دار باشد.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=3749

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.