4

استقبال پر شور مردم از نمایشگاه گل و گیاه مشهد

  • کد خبر : 3365
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳
استقبال پر شور مردم از نمایشگاه گل و گیاه مشهد
در نمایشگاه گل و گیاه مشهد ۵۵۲ مشارکت‌کننده حضور دارد تا بتوانند با عرضه بهترین و متنوع‌ترین گل‌ها و گیاهان، بستری برای فضای بهاری و با طراوت ایجاد کنند.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،نمایشگاه گل و گیاه مشهد ؛ بهار با تمام جلوه‌های زیبایش این روزها در مشهد خودنمایی می‌کند و جایی در حوالی میدان نمایشگاه مشهد و به همت سیاستگذاری شورای ششم شهر مشهد پس از یک دوره دو ساله رکود کرونایی؛ اقدامی مناسب برای طراوت روحی شهروندان تمهید شده است.

یکی از اقدامات خوبی که برای همشهریان ساکن در مشهد فراهم آمده، نمایشگاه گل‌و‌گیاه و باغبانی است که پس از دو سال از همه گیری کرونا، برگزار شده است؛ نمایشگاهی که از ۲۷ اردیبهشت ماه تا ۳۰ خرداد ماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برپا شده و در تلاش است فضایی متنوع و مفرح برای ههمشریان فراهم آورد.

در این نمایشگاه ۵۵۲ مشارکت‌کننده حضور دارند تا بتوانند با عرضه بهترین و متنوع‌ترین گل‌ها و گیاهان، بستری برای فضای بهاری و با طراوت ایجاد کنند.

شور بهاری در نمایشگاه گل و گیاه مشهد

این نمایشگاه با گذشت دو روز از فعالیت خود، با استقبال پرشور مردم همراه شده است، با توجه به اینکه مبلغ گل‌ها و گیاهان عرضه شده در این نمایشگاه رقابتی بوده و نسبت به سایر مراکز عرضه گل در سطح شهر پایین‌تر است، با استقبال بی نظیر و همراهی پرشور مردم مواجه گردید.

بخوانید:  شهر مشهد پیشگام در دوچرخه‌سواری

بنا به درخواست و مطالبه به حق همشهریان مبنی بر ایجاد نمایشگاه گل و گیاه مشهد، شورای شهر مشهدمقدس این اقدام را در دستور کار خود قرار داد و تاکنون بازخوردهای مثبتی نسبت به برگزاری آن و ادامه‌دار بودن این نمایشگاه‌ها، به دست آمده است.

فضاسازی‌های بسیار زیبا، گل آرایی، نصب المان در نمایشگاه گل و گیاه مشهد موجب شده است که اقبال مراجعان به این نمایشگاه تنها به بانوان محدود نشود، بلکه تمامی اعضای خانواده در هر سنی، به حضور در این نمایشگاه رغبت پیدا کرده‌اند.

فضای بهاری و گل آرایی نمایشگاه گل و گیاه مشهد در بستری مهیا شد تا مردم مشهد فارغ از مسائلی که در طول روز با آن مواجه هستند، به آرامش روانی با قرار گرفتن در نمایشگاه و گلستان فراهم آمده، دست پیدا کنند.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=3365

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.