6
عضو کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد:

احداث ۳ مرکز رویش در مشهد تا پایان سال

  • کد خبر : 3562
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵
احداث ۳ مرکز رویش در مشهد تا پایان سال
عضو کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: براساس دغدغه‌مندی شورای ششم نسبت به اشتغالزایی و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و بی‎‌بضاعت حاشیه شهر، امیدواریم تا پایان سال بتوانیم علاوه بر مرکز رویش شماره یک، ۳ مرکز دیگر به منظور آموزش و ایجاد اشتغال برای جامعه هدف یاد شده احداث شود.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،مرکز رویش در مشهد؛ حمید ضمیری در حاشیه بازدید از مرکز رویش که به همت سازمان بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مشهد مقدس ایجاد شده، اظهارکرد: یکی از معضلات اولویت‌دار امروز جامعه ما، بیکاری و اشتغال، به ویژه در حوزه زنان سرپرست خانوار و زنان بدسرپرست است.

وی با اشاره به مرکز رویش، گفت: بی‌شک توسعه مراکز این چنینی که ابتدا به جامعه مخاطب خود آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهد و سپس اشتغالزایی می‌کند و درآمدزاست، بسیار می‌تواند در کاهش معضلات یاد شده، موثر باشد.

ضمیری افزود: یکی از نکات حائز اهمیت در مرکز رویش، حضور افرادی به عنوان پیشران بوده که خود فرآیند تولید را از ابتدا تا فروش مدیریت می‌کنند؛ ضمن اینکه محصولات تولیدی پیشتر ثبت سفارش شده و فروش آنها تضمینی است.

عضو کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه یکی از اولویت‌های شاخص شورای ششم، اشتغالزایی به ویژه در مناطق محروم و کم‌برخوردار شهر است، تصریح کرد: امیدواریم با همراهی شهرداری و دستگاه‌های ذی‌ربط، فضاهای بلااستفاده را بتوان در اختیار چنین فعالیت‌های عام‌المنفعه‌ای گذاشت که زنان سرپرست خانوار ضمن آموزش و حرفه‌آموزی، مشغول به کار شوند و درآمدی داشته باشند چراکه موضوعی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

بخوانید:  صنعت پوشاک مشهد در آستانه فروپاشی

ضمیری گفت: بسیار خرسندیم که براساس برنامه‌ریزی‌های سازمان بازآفرینی و با تحقق وام‌های پیش‌بینی شده، تا پایان سال 3 مرکز رویش در مشهد را در سطح شهر خواهیم داشت؛ مراکزی که هرکدام از آنها می‌توانند برای 500 نفر اشتغالزایی داشته باشند.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=3562

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.