3
رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس:

بیش از 70 درصد آلودگی هوای مشهد ناشی از حوزه حمل‌ونقل است

  • کد خبر : 3783
  • ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲
بیش از 70 درصد آلودگی هوای مشهد ناشی از حوزه حمل‌ونقل است
بیش از 70 درصد آلودگی هوای شهر مشهد از حوزه حمل و نقل است و درمان این معضل، استفاده از ناوگان حمل‎‌ونقل عمومی، از جمله اتوبوس است؛ به میزانی که از وسایل نقلیه عمومی استفاده و از وسایل شخصی پرهیز کنیم، به نفع شهر و فرزندان خودمان است.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،آلودگی هوای مشهد؛ ایمان فرهمندی در مراسم تقدیر از اتوبوسرانان نمونه فاقد تصادف در سال 1400 با بیان اینکه زحمت اصلی سازمان اتوبوسرانی بر دوش رانندگان اتوبوس است، اظهارکرد: اتوبوسرانی، شغلی برای امروز نیست، بلکه شغلی برای فرداست؛ اگر نقش‌آفرینی شما عزیزان نباشد، آینده غیرقابل تحملی از جنبه آلودگی هوا و محیط‌زیست و … خواهیم داشت.

وی افزود: بیش از 70 درصد آلودگی هوای شهر مشهد از حوزه حمل و نقل است و درمان این معضل، استفاده از ناوگان حمل‎‌ونقل عمومی، از جمله اتوبوس است؛ به میزانی که از وسایل نقلیه عمومی استفاده و از وسایل شخصی پرهیز کنیم، به نفع شهر و فرزندان خودمان است.

فرهمندی گفت: برهمین اساس، اتوبوسرانی، فراتر از یک شغل پرفشار و سخت، خدمتی مقدس است چراکه آینده شهر و کشور را تضمین می‌کند.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه رانندگان اتوبوس با رانندگی صحیح، رعایت اخلاق خوب و برخورد مناسب و صبر و تحمل بالا، به تحقق آینده بهتری برای شهر کمک می‌کنند، تصریح کرد: این نوع رفتار و اقدامات، موجب تشویق بیشتر مردم به استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی می‌شود و لذا شایسته تقدیر هستید.

فرهمندی گفت: هر اقدام و فعالیتی، تبعاتی دارد و یکی از تبعات طبیعی رانندگی هم تصادف است؛ حال رانندگانی که تصادف نمی‌کنند دو مزیت دارند که نخست، نشان از مهارت و توانایی شخصی آنهاست و دیگری آرامش و همراهی است که از سوی خانواده خود دارند.

بخوانید:  6 مرکز رویش در سال 1402 در مشهد بهره‌برداری می‌شود

وی با تقدیر ویژه از همسران و فرزندان اتوبوسرانان، رانندگان اتوبوس را خطاب قرار داد و افزود: این مراسم را برگزار کردیم تا نشان دهیم زحمات شما بزرگواران دیده می‌شود و بدانید که مقیاس فعالیت شما فراتر از اتوبوس و مسافران اتوبوس بوده و اثراتی در مقیاس شهری و حتی ملی دارد و همیشه اثرگذار است.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=3783

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.