9
تماشای فیلم نولان در خانه امکان‌پذیر می‌شود

نسخه بلوری و دی‌وی‌دی فیلم Tenet آذرماه منتشر خواهد شد

  • کد خبر : 920
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱:۳۰
نسخه بلوری و دی‌وی‌دی فیلم Tenet  آذرماه منتشر خواهد شد
نسخه‌های بلوری، 4K، دی‌وی‌دی و دیجیتالی فیلم TENET آخرین ساخته کریستوفر نولان در تاریخ ۱۵ دسامبر راهی بازار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری «همزمان»، یکی از موضوعات مهم هنری در سال ۲۰۲۰، فیلم Tenet به کارگردانی کریستوفر نولان بود که پس از تاخیرهای مکرر به خاطر کووید-۱۹، بالاخره اکران شد. علی‌رغم آمار نه چندان مثبت مالی، گفته می‌شود نولان به طور کلی از عملکرد تنت راضی بوده است.

به نقل از گیم اسپات، نسخه‌های بلوری، 4K، دی‌وی‌دی و دیجیتالی در تاریخ ۱۵ دسامبر (۲۵ آذر) راهی بازار خواهد شد. تنت حین پاندمی کرونا به اکران در آمد و با بودجه نسبتا بالای خود تنها ۳۵۰ میلیون دلار از طریق گیشه درآمدزایی کرد. اما خب مشخصا اگر نولان می‌توانست فیلم جدیدش را در زمانی عادی‌تر راهی پرده نقره‌ای کند، فروش آن خیلی بیشتر از این حرف‌ها می‌شد.

با توجه به شهرت قابل توجه نولان و کیفیت و هیجان بالای Tenet، احتمال می‌رود این فیلم فروش دیجیتالی خیلی خوبی را تجربه نماید، مخصوصا اینکه تعطیلات کریسمس هم در راه است و مردم در دوران کرونا به تماشای فیلم در خانه رغبت بیشتری دارند.

تا به امروز برادران وارنر خبری مبنی بر پخش تنت در سرویس HBO Max اعلام نکرده و احتمالا این اتفاقات به این زودی‌ها نیوفتد. گفته می‌شود فیلم نولام در آمریکا فروش خوبی نداشته و بیشتر درآمد خود را از طریق گیشه بین‌المللی کسب کرده است.

بخوانید:  خرید طلای بدون کد شناسایی چه تبعاتی دارد؟

فیلم Tenet با بازی رابرت پتینسون، الیزابت دبیکی، جان دیوید واشنگتن، کلیمانس پوزی و کنت برانا داستان یک مأمور بی‌نام سازمان سیا را روایت می‌کند که برای جلوگیری از وقوع جنگ جهانی سوم تلاش می‌کند. اما در این راه توسط نیروهای روس دستگیر و مورد شکنجه قرار می‌گیرد. به همین خاطر برخی از اعضای ارشد سازمان سیا برای آزادی او دست به‌کار می‌شوند. این فیلم که همانند سایر آثار نولان بازی با زمان و روایت متکلف داستان از خصیصه‌های فیلم هستند؛ قرار است در تاریخ ۱۵ دسامبر (۲۵ آذر) به صورت بلوری و دی‌وی‌دی عرضه شود.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=920

برچسب ها

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.