به گزارش پایگاه خبری همزمان،روابط عمومی شورای شهر مشهد؛ محمد شیخانی با تشریح رویکرد روابط عمومی هوشمند شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در سال جدید اظهارکرد: محوریت و اساس رویکرد روابط عمومی شورای اسلامی شهر، تقویت ارتباط اعضای شورا با بدنه اجتماعی و مردمی است، بنابراین برنامههای سال گذشته را با قوت و قدرت دنبال کرده و رویکردهای جدید نیز تعریف میکنیم.
وی با اشاره به ادامه برگزاری نشستهای پای حرف مردم برای بعد از ماه مبارک رمضان تصریح کرد: علاوه بر این، حضور و پاسخگویی مستمر اعضای شورای اسلامی شهر در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری را نیز دنبال خواهیم کرد.
مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: به دنبال این هستیم که در آستانه هفته شوراها با یک برنامهریزی جدید، رویکردهای نوین پاسخگویی به مردم را دنبال کنیم.
شیخانی با بیان اینکه برنامه «بدون قرار قبلی» که به منظور بازدید سرزده از بخشهای مختلف شهرداری تعریف کردیم را امسال با قوت بیشتری دنبال میکنیم، عنوان کرد: سعی ما بر این است که در سال جدید، مردممحوری، پاسخگویی به مردم و شفافیت را بیش از پیش سرلوحه کار خود قرار دهیم.
وی بیان کرد: مردم مشهد را مَحرم خود میدانیم و سعی ما بر این بوده که آنها را در جریان تمامی اقدامات و تصمیمات اعضای شورای اسلامی شهر قرار دهیم.
مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در سال ۱۴۰۲ شفافیت را با قوت مضاعف دنبال میکنیم. آخرین مصداق این رویکرد و نگاه را در نشستهای ارائه برنامه گزینههای شهرداری مشهد شاهد بودیم که به صورت برخط در بستر شبکههای مجازی نمایش داده شد.
شیخانی اضافه کرد: علاوه بر این «روی خط پاسخگویی» و «جریده شورا» نیز درنظر گرفته شده که هدف آنها، آگاهیبخشی به عموم شهروندان از آخرین اقدامات و سیاستگذاریهای شورای شهر است.
وی با اشاره به امکان بهرهگیری شهروندان و عموم مردم از قابلیت جدید پیشبینی شده در برنامه موبایلی «شهر من» برای تماشای زنده جلسات علنی شورای اسلامی شهر خاطرنشان کرد: این نرمافزار بالغ بر ۲۰۰ هزار کاربر فعال دارد که فرصت ارزشمند و بستر خوبی برای اطلاعرسانی محسوب میشود.