8

رکوردشکنی سریال هم بازی در میزان رضایتمندی مخاطبان

  • کد خبر : 2508
  • ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
رکوردشکنی سریال هم بازی در میزان رضایتمندی مخاطبان
سریال «هم بازی» رکورد حدنصاب مخاطبان و میزان رضایتمندی سریال‌های نوروزی شبکه دو از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ را شکست.

به گزارش پایگاه خبری همزمان، سریال هم بازی؛ براساس نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما سریال «هم بازی» به تهیه‌کنندگی نوید محمودی و کارگردانی سروش محمدزاده توانسته است ۷۵ درصد رضایت مخاطبان را در نوروز ۱۴۰۰ بدست آورد.

سریال هم بازی

این سریال در بین سریال‌های نوروزی ۲۸.۲ درصد مخاطب داشته است. که از این میزان ۷۵ درصد مخاطبان در حد زیاد. از کیفیت و داستان مجموعه سریال هم بازی اعلام رضایت کردند.

نکته قابل توجه اینکه این سریال توانسته رکورد بیشترین تماشاگر و رضایت را در بین سریال های نوروزی پخش شده. از شبکه دو سیما از سال ۹۷ تا امسال به خود اختصاص دهد.

سریال «هم بازی» ملودرام عاشقانه‌ای است. که سعی دارد در فضایی جدید با قصه‌ای اجتماعی به روابط جوانان اشتغال و هویت نگاه ویژه ای داشته باشد.

در سریال «هم بازی» که پخش آن از ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ از شبکه دو سیما آغاز شده است. بازیگرانی همچون دیبا زاهدی، حسین مهری، کامران تفتی، نیلوفر کوخانی، مریم مومن، امیر کاظمی، ایمان صفا، پادینا کیانی. خیام وقار، زهره نعیمی، محیا دهقانی،  محمد حیدری، پولاد مختاری، هانیه غلامی، مهتاب شیروانی با حضور آتیلا پسیانی، همایون ارشادی. علیرضا استادی و بهنام تشکر و با هنرمندی کمند امیرسلیمانی. رویا جاویدنیا و علیرضا اوسیوند حضور دارند.

بخوانید:  نسخه بلوری و دی‌وی‌دی فیلم Tenet آذرماه منتشر خواهد شد

گفتنی است، سال ۱۳۹۸ سریال ویژه رمضان «دلدار» ساخته نوید محمودی توانسته بود. بیشترین مخاطب و رضایتمندی را در سه سال قبل از خود در سریال‌های ماه رمضان بدست بیاورد.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=2508

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.