12
آخرین اخبار جشنواره سی و نهم فیلم فجر:

فیلم سینمایی «زد و بند» در راه جشنواره فجر + عکس ها

  • کد خبر : 1374
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
فیلم سینمایی «زد و بند» در راه جشنواره فجر + عکس ها
فیلم سینمایی «زد و بند» به کارگردانی داود نوروزی در مراحل فنی قرار دارد و برای ارائه به جشنواره سی و نهم فیلم فجر آماده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری همزمان، به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، «زد و بند» نخستین فیلم بلند نوروزی در مقام کارگردان است که به تهیه‌کنندگی مقصود جباری با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی ساخته شده و قصه آن با روایتی متفاوت در گونه معمایی به معضل‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی می‌پردازد.

فیلم سینمایی «زد و بند»

داود نوروزی درباره آخرین وضعیت این فیلم توضیح داد: در حال حاضر در مراحل فنی قرار داریم اما شرایط کرونایی روند کار را کند کرده است و امیدواریم شرایط مساعد شود تا بر اساس برنامه‌ریزی، پست‌پروداکشن (مراحل فنی) فیلم به اتمام برسد.

امین زندگانی، هنگامه حمیدزاده، همایون ارشادی، فریبا کوثری، محمدعلی کیانی و سیدمهرداد ضیایی بازیگران این فیلم سینمایی هستند و دیگر عوامل «زد و بند» عبارتند از:

 مدیر فیلمبرداری: هاشم مرادی، طراح چهره‌پردازی: محسن ملکی، طراح صحنه و لباس: مرجان گلزار، صدابردار: مسیح حدپور سراج، صداگذار: آرش قاسمی، مدیر برنامه‌ریزی: امیر جاویدنیک، دستیار کارگردان: سالار آزادمنش،  مجری طرح: محمدعلی کیانی، مدیر تولید: محمود محمدطائمه، جانشین تولید: امیرحسین طاهریان، مدیر تدارکات: علیرضا محمدزاده، مشاور پروژه: دکتر سارا احمدی.

فیلم سینمایی «زد و بند»
فیلم سینمایی «زد و بند»
فیلم سینمایی «زد و بند»
لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=1374

برچسب ها

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.