به گزارش پایگاه خبری همزمان،باشگاه ارائه خدمات رفاهی رانندگان؛ “سید جعفر شمس” با بیان این مطلب، اظهار کرد: یکی از مهمترین مباحثی که در مدیریت سازمانهای امروزی وجود دارد، نگاه به حوزه منابع انسانی است، با همین رویکرد، ما موضوع باشگاه رفاهی رانندگان را راهاندازی کردهایم.
وی با بیان اینکه فلسفه وجودی این باشگاه ارائه خدمات رفاهی رانندگان سازمان حمل و نقل بار درون شهری در مشهد ، ارائه خدمات رفاهی برای رانندگان حملونقل بار در سه محور اصلی است، ادامه داد: محور اول؛ ارائه خدمات خودرویی از جمله بیمه شخص ثالث و تامین قطعات یدکی مانند لاستیک، ضد یخ و باطری است. محور دوم؛ برداشتن گامی در راستای اعطای تهسیلات و وام برای رانندگان خواهد بود.
شمس اضافه کرد: طبیعتا یکی از اقداماتی که سازمان ما و سیستم مدیریت شهری در این دوره پیگیر خواهد بود، رفع موانع موجود در این مسیر است که از جمله آن میتوان به صدور مدارکی رسمی جهت معرفی این افراد به عنوان کارکنان سازمان بار درون شهری شهرداری مشهد به بانکها جهت اخذ وام و فرد ضامن اشاره کرد.
شمس ضمن اشاره به ارائه تسهیلات مختلف در باشگاه رفاهی رانندگان بار درون شهری، تصریح کرد: ارائه کارتهای اعتباری برای خرید ارزاق و قطعات خودرویی، خدمتی است که در این باشگاه ارائه خواهد شد.
وی با بیان اینکه در محور سوم، بحث سلامت همکاران را اولویت قرار دادهایم، عنوان کرد: در این بخش بیمه تکمیلی رانندگان و آزمایش پزشکی دورهای آنان در دستور کار قرار خواهد گرفت.
مدیرعامل سازمان مدیریت حملونقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد عنوان کرد: موضوع تامین سالنهای ورزشی و استخر برای مباحث درمانی و آموزشهای مرتبط با حوزه سلامت نیز در دستور کار قرار دارد