14

فصل دوم سریال ‘’The Mosquito Coast’’ ساخته می‌شود

  • کد خبر : 2647
  • ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۳۵
فصل دوم سریال ‘’The Mosquito Coast’’ ساخته می‌شود
سرویس استریم Apple TV+ به تازگی از تمدید و ساخت فصل دوم سریال ‘’The Mosquito Coast’’ خبر داده است.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،فصل دوم سریال ‘’The Mosquito Coast’’،سرویس استریم Apple TV+ به تازگی از تمدید و ساخت فصل دوم سریال ‘’The Mosquito Coast’’ خبر داده است.

فصل دوم سریال ‘’The Mosquito Coast’’

داستان این سریال با اقتباس از رمانی به همین نام، نوشته پل ثرو (Paul heroux) شکل گرفته است. این کتاب در سال ۱۹۸۱ منتشر شده و ضمن انتشار نقدهای مختلف پیرامون آن، یک فیلم سینمایی نیز در سال ۱۹۸۶ براساس این کتاب ساخته شده است. پیتر ویر (Peter Weir) کارگردانی این فیلم را برعهده داشته و ستارگانی همچون هریسون فورد (Harrison Ford)، هلن میرن (Helen Mirren) و آندری گرگوری (Andre Gregory) در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فصل دوم سریال ‘’The Mosquito Coast’’

بنابر گزارش جدید وبسایت ددلاین، سرویس استریم مذکور در حالی سریال ‘’The Mosquito Coast’’ را برای یک فصل دیگر تمدید کرده است که قسمت پایانی فصل اول آن در تاریخ ۴ ژوئن (۱۴ خرداد ۱۴۰۰) منتشر خواهد شد. در جریان این سریال جاستین ثرو (Justin Theroux) ایفاگر نقش الی فاکس، مردی ایده‌ آل‌گرا و مخترع است که همراه با خانواده‌اش مجبور می‌شوند تا از توطئه‌های یک خانواده دولتی و برخی از عوامل حاضر در دولت ایالات متحده فرار کنند.

ملیسا جرج (Melissa George)، لوگان پولیش (Logan Polish)، کیمبرلی الیز (Kimberly Elise)، گابریل بیت‌من (Gabriel Bateman) و جیمز لگرو (James Legros) دیگر ستارگان این سریال هستند.

بخوانید:  ثبت نام لاتاری در کف خیابان های ایران

لینک دانلود فصل اول سریال ساحل پشه The Mosquito Coast

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=2647

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.