17

زمان اکران فیلم Furiosa پیش درآمد فیلم Mad max مشخص شد

  • کد خبر : 1757
  • 27 دسامبر 2020 - 7:24
زمان اکران فیلم Furiosa پیش درآمد  فیلم Mad max مشخص شد
کمپانی وارنر برادرز به تازگی از انتشار فیلم مورد انتظار ‘’Furiosa’’ که پیش درآمدی برای فیلم ‘’Mad Max: Fury Road’’ به شمار می‌رود، در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳ (۲ تیر ۱۴۰۲) خبر داده است.

به گزارش پایگاه خبری همزمان، فیلم Furiosa پیش درآمد فیلم Mad max را جورج میلر (George Miller) کارگردانی خواهد کرد و در جریان آن آنیا تیلور جوی (Anya Taylor-Joy) ایفاگر نقش شخصیت فیوریوسا است؛ اگر به خاطر داشته باشید، در فیلم ‘’Mad Max: Fury Road’’ شارلیز ترون (Charlize Theron) در قالب این شخصیت حضور یافته بود.

براساس گزارشات موجود می‌دانیم که کریس همسورث (Chris Hemsworth) و یحیی ابدول متین دوم (Yahya Abdul-Mateen II) دیگر ستارگان این فیلم هستند. همچنین انتظار می‌رود که به زودی یک بازیگر خردسال در رده سنی ۷ تا ۱۰ سال نیز برای به تصویر کشیدن دوران کودکی شخصیت فیوریوسا انتخاب شود.

فیلمنامه فیلم Furiosa پیش درآمد فیلم Mad max توسط جرج میلر و نیکو لادوریش (Niko Lathouris)‌ نوشته شده است؛ داستان این عنوان به پیشینه شخصیت فیوریوسا ‌می‌پردازد و مخاطبین را با مسیر طی شده توسط وی تا لحظه آشنایی با شخصیت مکس در فیلم اصلی آشنا می‌کند.

گفتنی است که هنوز اطلاعاتی در مورد حضور شخصیت محبوب مکس در این فیلم منتشر نشده و حضور وی در داستان این اثر بیشتر در حد شایعه است. اطلاعات بیشتری از فیلم ‘’Furiosa’’ در دسترس نیست.

فیلم ‘’Mad Max: Fury Road’’ در سال ۲۰۱۵ توانست به فروش کلی ۳۷۵ میلیون دلار دست یابد.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=1757

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.