8

اشتراک‌گذاری استوری‌ها در اینستاگرام حذف می شود؟

  • کد خبر : 2333
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۶:۰۶
اشتراک‌گذاری استوری‌ها در اینستاگرام حذف می شود؟
اینستاگرام در حال آزمایش جهت حذف قابلیت اشتراک‌گذاری استوری‌ها در اینستاگرام برای برخی از کاربران خود است.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،برخی از کاربران، پیامی را در برنامه خود مشاهده ‌کرده‌اند که به آن‌ها می‌گوید اینستاگرام «در حال آزمایش تغییر در اشتراک‌گذاری استوری‌ها در اینستاگرام» است. این تغییر به معنی آن است که کاربران قادر نخواهند بود پست‌های خود و دیگران را در استوری‌‌هایشان به اشتراک بگذارند.

از زمانی که استوری در برنامه اینستاگرام مهم شد، یک روش اصلی برای جلب توجه به پست‌های جدید در فید اینستاگرام، به اشتراک گذاشتن آن‌ها در استوری است. افزودن پست به استوری به این معنی است که کاربران می‌توانند روی آن کلیک و به صورت عادی با آن ارتباط برقرار کنند‌، بدون این که الگوریتم اینستاگرام آن را انتخاب کرده باشد.

این شرکت گفته است که پس از دریافت بازخورد کاربران، در حال حذف این ویژگی است.

در پیامی که برخی کاربران اینستاگرام دریافت کرده‌اند، آمده است: «ما از کاربران خود می‌شنویم که آن‌ها می‌خواهند پست‌های فید کمتری در استوری‌ها ببینند. در طول این آزمایش، شما نمی‌توانید یک پست از فید خود به استوری‌هایتان اضافه کنید.»

قبل از این آزمایش، اینستاگرام به اشتراک گذاشتن پست در استوری‌ها را فعالانه تشویق می‌کرد. وقتی کاربران برای به اشتراک‌گذاری یک پست خاص کلیک می‌کردند، به آن‌ها این گزینه داده می‌شد که آن را برای دوستان خود ارسال کنند یا «پست خود را به استوری اضافه کنند». استوری‌ها در سمت چپ بالا، بیشتر جلب توجه می‌کنند.

بخوانید:  پارچه هوشمند آینده پوشاک را دگرگون می‌کند

دلایل اینستاگرام برای این اقدام

اینستاگرام جزئیاتی درباره این که چرا کاربران به چنین پست‌هایی اعتراض کرده‌اند و دلایل حذف آن، توضیحاتی ارائه نکرده است.

این ویژگی به این معنی بود که پست‌های اینستاگرامی، چه خوب چه بد، چندین بار دیده می‌شدند؛ هم در قسمت استوری، هم در فید اصلی.

این امکان، یک روش حیاتی برای صاحبان مشاغل، فعالان و دیگر اعضا برای برجسته کردن پست‌های خاصی فراهم می‌کرد که در غیر این صورت، ممکن بود دیده نشوند.

این ویژگی فعلا در حال آزمایش است. معمول است که اینستاگرام تغییرات مختلف را قبل از این که آن را برای همه کاربران به اجرا بگذارد، ابتدا با شماری از کاربران آزمایش می‌کند. پیش‌تر، طراحی مجدد کامل فید هم این ‌گونه آزمایش شده بود.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=2333

برچسب ها

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.