9

کیم کارداشیان به باشگاه میلیاردها پیوست

  • کد خبر : 2544
  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
کیم کارداشیان به باشگاه میلیاردها پیوست
ثروت کیم کارداشیان از ۷۸۰ میلیون دلار در ماه اکتبر به یک میلیارد دلار رسیده است و او رسما به باشگاه میلیاردهای جهان پیوست.

به گزارش پایگاه خبری همزمان،کیم کارداشیان؛ طبق اعلام فوربس کیم کارداشیان رسماً میلیاردر شد. این یعنی سرمایه خالص وی، حاصل از دو شرکت اسکیمز و کی‌کی‌دبلیو بیوتی، افزایش یافته است.

این خبرگزاری روز سه‌شنبه اعلام کرد ثروت این ستاره مجموعه «پا به پای خانواده کارداشیان» از ۷۸۰ میلیون دلار در ماه اکتبر به یک میلیارد دلار رسیده است و او رسماً وارد فهرست میلیاردرهای جهان شده است.

ثروت خانواده کارداشیان به روایت فوربس

موفقیت کی‌کی‌دبلیو بیوتی که همان الگوی تجاری خط تولید لوازم آرایش کایلی جنر خواهر کوچک این ستاره را دارد، نقش مهمی در میلیاردر شدن وی ایفا می‌کند. فوربس اعلام کرده کارداشیان ۲۰ درصد این شرکت را پارسال به قیمت ۲۰۰ میلیون دلار به کوتی فروخته است.

البته این خبرگزاری به این نکته اشاره کرده که کوتی «به گران‌خری شهرت دارد.»

به گفته فوربس ارزش ۷۲ درصد سهم باقی‌مانده کارداشیان از این شرکت ۵۰۰ میلیون دلار است. این خبرگزاری هم‌چنین اعلام کرده شرکت تولید گن کارداشیان موسوم به اسکیمز نیز سودآور بوده است و پس از آنکه به دلیل وقوع همه‌گیری خط تولید گن را به لباس راحتی تغییر داده توانسته «فوری سر پا» شود

اسکیمز میزان سود خود را اعلام نکرده است، اما منبع آگاهی به فوربس گفته ارزش این شرکت حدود ۵۰۰ میلیون دلار است. البته این خبرگزاری بعداً رقم محافظه‌کارانه‌تر ۲۲۵ میلیون دلار را برآورد کرده است.

بخوانید:  آنتونی هاپکینز جشن ترک مصرف الکل گرفت !

در سال ۲۰۱۱ نام این غول دنیای تجارت به دلیل رسیدن شمار دنبال‌کنندگان او در توییتر به ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر، برای اولین بار در فوربس آمد. بنابراعلام این خبرگزاری، عامل دیگر افزایش ثروت خالص کارداشیان پخش نمایش واقع‌نمای او از تلویزیون و انجام معاملاتی از طریق روابط ایجادشده و نیز «تعدادی سرمایه‌گذاری کوچک» مانند سرمایه‌گذاری در دیزنی، آمازون، نت‌فلیکس و آدیداس بوده که  شوهر سابقش کانیه وست به او هدیه داده بوده است و در نهایت مجموع سرمایه او را به یک میلیارد دلار رسانده است.

فوربس پیش از این در ماه مه پارسال نام کایلی جنر را از فهرست میلیاردرهای جهان خط زده بود.

فوربس در ماه مارس ۲۰۱۹ جنر را به‌عنوان «جوان‌ترین میلیاردر جهان با ثروت خوداندوخته» معرفی کرد، اما بعداً بنیان‌گذار «لوازم آرایش کایلی» را به «اغراق در میزان موفقیت و حجم کسب و کارش» متهم کرد.

فوربس پیش‌تر در آوریل ۲۰۲۰ وست همسر کارداشیان را میلیاردر اعلام کرده و شماره ویژه‌ای با عنوان «کانیه وست حالا رسماً میلیاردر است و می‌خواهد جهان را از این موضوع با خبر کند» منتشر کرده است.

لینک کوتاه : https://hamzamaan.ir/?p=2544

نظرات شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.